Schuurfeest

Ik ga binnekort voor het eerst naar een schuurfeest. Dus ik vroeg me af, weet iemand misschien wat de meeste mensen daar dragen? Ik heb namelijk echt geen idee wat ik aan moet doen, haha :stuck_out_tongue:

Voor degene die niet weten wat een schuurfeest is, hier wat uitleg:
Een schuurfeest is een agrarisch feest in een kleine of grotere schuur.
Meestal treden er tijdens schuurfeesten Boeren Bands op. Een schuurfeest kan ook in een stal gehouden worden. Meestal worden er bij schuurfeesten veel met bier gegooid

euhm, iets cowboy achtigs? ik heb echt geen idee, dus beschouw het maar als een up.

gewoon een broek en een shirtje. ;p

Gewone kleding hoor! niks bijzonders maar ik zou als ik jou was wel wat oudere kleding en schoenen aan doen. want er wordt veel met bier gegooid etc.

Dat lijkt me echt verschrikkelijk! Pff, dit is echt lastig. Ik wil wel wat leuks aandoen, maar ben bang dat het al snel te netjes word!

Wtf is een schuurfeest? 8’)
Een feest in een schuur?

Haha ja met heel veel bier en wijn!

Misschien kun je het vragen aan mensen die wel eens naar een schuurfeest zijn geweest of ook naar dit schuurfeest gaan? Ik heb echt geen idee ;p

gewoon een spijkerbroek en een shirtje…
er zullen ook vast mensen in joggingbroek en op airmax komen,
dus dat zou je ook kunnen doen maja weet niet of je zo gespot wil worden :S

Ik ken alleen jongens die regelmatig naar schuurfeesten gaan, ik heb het aan hun gevraagd maar ze zeiden dat ze daar niet echt op letten :roll_eyes:

waaaat the hell is dat?

waaaat the hell is dat?

Schuurfeest is een feest in een schuur, doh :dancer:

OT: Niet té nieuwe kleren, want de schuurfeesten die ik ken zijn vooral met bier en modder :slightly_smiling_face:

Gewoon een oud tshirt en een oude broeken en oude schoenen. Een schuurfeest is niet een plaats waar je moet komen om de show te stelen.

een schuurfeest, wat een grap.

ik heb er ook nog nooit van gehoord… dacht misschien feest waar ze schuren weet ik veel;p

Trek een koltrui aan :grinning_face_with_smiling_eyes:
De meeste lopen in simpele kleding en bedekt :laughing:

ik zou iets ouds aandoen ja,
mijn broer gaat best wel vaak naar een schuurfeest en komt altijd helemaal vies terug ;p

Dat word echt moeilijk, ik vind het juist leuk om iets opvallends aan te doen als ik ga stappen!

Toen ik daar een keer was had ik gewoon een skinny, laarzen en een bloesje met een shirtje aangedaan, wat ik ook normaal aan zou kunnen trekken. Je hoeft echt niet met je oudste kleren te komen of met een glitterdress. Oh, trek trouwens een vestje eroverheen aan, het kan er koud zijn.