Schurende benen

Hi iedereen, ik heb een vervelend probleem en ik denk dat er wel meerdere meiden zijn die hier last van hebben. Als ik een korte broek of een rokje draag dan krijg ik altijd schuurplekken tussen mijn bovenbenen. Het is niet dat ik heel dik ben, maar ja mijn bovenbenen raken elkaar gewoon. Nu heb ik vandaag een rokje aangehad en heb nu wel wat irritatieplekken daar. Nu ga ik morgen met school naar Amsterdam en moeten we ook een stukje lopen, dus ik vroeg me af of jullie wat oplossingen hebben hiervoor? Een turnbroekje oid eronderaan is geen optie want die heb ik niet. Ik doe morgen trouwens een rokje aan, ter informatie. Alvast heel erg bedankt!

Bij mij raken mijn benen elkaar ook en dat hebben volgens mij de meeste meiden. Heb je anders niet een iets langer rokje dat het een beetje bedekt ofzo? verder zou ik me er niet voor schamen, het is menselijk. Jij hebt dit en andere mensen zweten wss weer heel veel.

Ik heb dit ook ja, heel vervelend. Wat bij mij helpt is babypoeder (talkpoeder) Op de rode plekken doen, zo doet het iig minder pijn.

Dan koop je toch een turnbroekje… of iets wat erop lijkt.

Sudocrème kan ook goed helpen om erop te smeren

Vettige zalf op je benen smeren helpt ook tijdelijk, maar je kan inderdaad toch beter zo’n broekje kopen. Of gewoon morgen geen rokje aandoen maar shorts of zo.

Helpt dat ook preventief denk je?

Zo’n corrigerend broekje onder aan doen, die hebben lange pijpen. Of boxer van je vriend lenen. Doe zelf wel eens zo’n kort, straks sportbroekje er onder aan

Babyolie hoorde ik vanmiddag.

Ik draag altijd een legging (die ik zelf korter heb gemaakt) onder jurkjes zodat het niet schuurt!

Kan je niet gewoon een pleister er op plakken?

Baby poeder! Ik heb altijd een kleine versie in mijn tas als ik irritatie plekjes heb.

Bij de h&m kan je voor 5 euro zon broekje kopen. Verder geen vette crèmes gaan smeren, want dat gaat alleen maar broeien tussen dat stukje, waardoor je extra gaat zweten.
baby poeder is het handigste voor even, maar het beste is inderdaad een broekje, of een (oude) legging kort knippen? Of een oude panty.

Dit gaat niet bij schurende benen

voordat je gaat lopen iets uiercreme of vasaline opsmeren en na het lopen ook even insmeren doe ik ook altijd en het werkt wel

Mij lijkt talkpoeder (zeker met dit warme weer) ook beter dan een creme. Met dit weer krijg je meestal al een beetje bezwete benen en als je dan ook nog eens een vette creme op je benen smeert voelt het helemaal vervelend aan lijkt mij.