Schurend baardje

Ladies!

Mijn vriend heeft een baardje, en als ik met mijn vriend knuffel/kus/zoen raakt mijn gezicht daardoor geirriteerd? Alsof het schuurt… En na een heerlijke kroel en zoen beurt (om 't zo even te noemen) wordt mijn gezicht een beetje pijnlijk en best wel rood?

:frowning_face:

Iemand tips hiervoor?
Van nature heb ik zelf al wel een droge huid en smeer sws elke dag crème.

Hier had ik eerst ook last van, maar het gaat in de loop van de tijd gewoon weg. In de tussentijd zou je er wat crème op kunnen smeren, als Nivea. :slightly_smiling_face:

Mijn huid is helemaal niet gevoelig, maar mijn vriend heeft ook een stoppelbaardje
en dat irriteerde in het begin ook heel erg. Ik ben toen inderdaad Nivea gaan smeren,
dat is iets vetter dan de creme die ik eerst smeerde en dat hielp enorm.
Ik heb er nu helemaal geen last meer van namelijk, alleen als hij zijn baardje
net heeft bijgewerkt en zelfs dan is het alleen een beetje irritatie.

Hier heb ik ook vaak last van, echter wordt het al steeds minder. Smeren met een vette crème werkt inderdaad!

Inderdaad smeren met een vette crème. Mijn vriend gebruikt ook vaak mijn crèmespoeling onder de douche om het zachter te maken. Dat werkt ook echt ideaal.

Wat voor soort vette crème geven jullie als tip?

haha ik houd juist van dat baardgevoel als ik met hem aan het zoenen ben…

@Daydreamer

Ja 't is ook heerlijk! Maar niet als ik een uur later een knalrode kapotte/schurende pijnlijke huid heb hihi :flushed:

Ik vraag dan altijd vriendelijk of ie zich wil scheren

Hahaha. Herkenbaar! Ik heb er eigenlijk alleen last van als die net in het begin stoppels heeft, echt van die harde schurende pijnlijke stoppels. Als het ietsje langer is heb ik er nooit last meer van bij hem. En inderdaad gewoon je huid insmeren met een goede vette creme.

klopt, das inderdaad minder fijn…

Ja dit, haha.