schuren

nee dit is niet weer zo’n ‘hoe moet ik schuren’’ topic,
ik vroeg me alleen af wat jullie er van vonden, want de meningen zijn best wel heel erg verdeeld hier op gs.
Zelf vind ik het kinderachtig ook al deed ik het zelf :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik had 't net al ergens anders gepost; maar ik vind dat je het best kan doen met je vriend ofzo, maar niet met Jan en alleman. Want ja, als je snapt waar je mee bezig bent is dat toch best wel slutty om met verschillende jongens op één avond te doen :'B

ik vind het juist raar om met een vriend te doen… ik bedoel tis best wel seksueel toch?

haha ik vind het wel sexy :grinning: (met mn vriend) hij danst zooo goed:$

En waarom zou dat niet kunnen met je vriend?

Ik bedoelde met je vriendje, haha. Juist omdat het zo seksueel is. Absoluut niet met een guy friend o.O

er staat ook ‘je vriend’ dan is het toch niet zo’n probleem dat het seksueel is. Zelf doe ik het overigens niet…

Edit: Alleen als mijn vriend achter me komt dansen

Met je vriend; ja.
Met jongensvrienden en/of vreemde jongens die je niet kent: Not done.

Ik vind het best wel ordinair, zélfs al het met je vriendje is

ik vind idd ook dat het met je vriendje wel kan, maar zomaar met verschillende jongens op een avond schuren. Neeee absoluut niet. Vind dat hetzelfde als met verschillende jongens op een avond zoenen. Kan ook niet vind ik.

ik bedoelde meer van ; met een normale vriend, dat vind ik best raar…

en wat ik al helemaal vreselijk vind zijn 2 meisjes, was bij ons op het schoolfeest, gingen ze helemaal tegen elkaar aan schuren ik was echt zo van:
:bored: :nauseated_face:

domme vraag misschien hoor, maar hoe dansen jullie dan met jongens of dansen jullie gewoon niet met ze? :stuck_out_tongue:

Naast ze, tegenover ze.
Je kan ook gewoon een arm om hem heen slaan.
Of gewoon ‘schuren naast elkaar’ dus met zijkant van kont tegen zijkant van kont :slightly_smiling_face:

Dan zie ik echt wat raars voor me. Naast elkaar, haha.
Maar gewoon tegenover elkaar, wel ruimte ertussen, gewoon hoe ik ook met vriendinnen dansen.

ik vind 't heel irritant. Zo kan ik niet dansen als 'n retard, wat ik normaalgesproken heel graag doe als ik uitga.

Ik vind het zelf maar niets, maar hier heb je zo’n speciaal feest ding voor 12-16 jaar waar ik wel eens naar toe ging, en als je zei dat 1 jongen je had geschuurd was het ‘not done’.
Dan lachte ze je uit en zeiden ze: ‘Omg, eentje maar?’

Nou ja, ik deed het zelf nooit ofzo maar ik vind het toch redelijk belachelijk dat je met meer dan één of twee jongens ‘schuurt’.