schuren

vriendinnen en ik gaan binnenkort voor de eerste keer uit . maar we zijn bang dat er een jongen achter ons komt staan , schuren dus! wie kan hier uit leggen hoe het moet enz :flushed: ja jullie denken nu zeker nog nooit gedaan? maar nee we weten dus niet hoe het moet! nou alvast bedankt

Ik haat dat zo he, ik haal altijd hun handen weg, kijk ze even goed arrogant aan en weg zijn ze :slightly_smiling_face:

en ik haat het om te dansen als andere mensen kijken :blush: wie kan uitleggen hoe het moet

als het een hele knappe leuke lieve jongen is dans ik door, anders of als k geen zin heb stop ik en haal hun handen weg idd :’)

Gewoon dansen, maar dan met een jongen achter je. Je merkt vanzelf wel hoe het moet.

Nog een voordeel aan het meisjes zijn; tijdens het dansen leidt de jongen!

hahaha. typ op youtube; jumpoff. raad ik je aan
haha nee kidding
je krijg het vanzelf wel door joh.
en als je die gozer niet moet draai je je om en kijk je 'm arrogant aan. is hij zo weg juh/

Je moet niet bang zijn. Het is best makkelijk.
Je beweegd gewoon een beetje je heupen mee op de beat van de muziek, niet te hevig ufcourse. En dan met de jongen meegaan, want jongens moeten vaak leiden. (Ik ben het daar niet mee eens, tenzij hij het goed kan)
Het klinkt raar, maar jullie kunnen het zelf ook proberen voor de gein met wat house muziek. (Maar vele meiden voelen zich daar ongemakkelijk bij)

Je kan ook op Youtube.com zoeken op boeken/schuren. Maar vaak kom je echt te hevige filmpjes tegen :grinning_face_with_smiling_eyes:

kan er nx aan doen maar kvinda egt ni leuk en heb et ook dus nooit gedaan, en tis ni da je iets ni hebt gedaan da je ni kan wete da het niet leuk is x)
zelfs toen ik een vriendje had was het gwn wat gek doen op ‘rock&roll’ maar schuren nee thx x)! ik hou van gwn dansen en alles geve en zeker ni zo staan wrijve met je komt tege de voorste van een jonge die zwz bijna een harde ervan krijgt ieuw hou het liever bij danse :stuck_out_tongue:
kuus