Schuren, voor breezahsletjes of normaal

Nahjaah… de titel zegt het al, is schuren voor breezahsletjes of is het gewoon normaal.

Normaal.

Normaal. Tenzij je het natuurlijk met 20 onbekende jongens op één avond doet.

Mwoah, van mij hoeft het niet de hele avond aan een stuk door, dan vind ik het wel wat sletterig.

Normaal :slightly_smiling_face:

Wat is dat eigenlij precies : schuren?
Ja klinkt misschien sneu , maar dat woord gebruiken we hier nooit

Dat er een jongen (of meisje) achter je gaat dansen, en dan zeg maar samen een beetje dansen. Oke, klinkt heel raar.

.

goeiee vraag :stuck_out_tongue:
vrijdag heb k schooldiscoo en heb eigenlijk nog nooit geschuurd :expressionless:
maar ik gha der ook niet om vragen ofzoo :wink:
in ieder geval vindt iik het wel normaal maar doe per avond maar niet meer dan 5 boys xD

Dat je met je kont tegen een jongen’s (of meisjes) kruis aan gaat wrijven. Oke, dat klinkt heel sletterig, maar het valt wel mee hoor xD Ik zeg het een beetje overdreven, het is eerder idd een beetje achter elkaar dansen, meestal.

Ik vind het normaal, maar doe het niet echt met jongens. Meestal met mn vriendinnen, gwn, voor de gein.

naa, ik vind het eignelijk wel normaal. maar niet als je op een avond telkens van de een op de andere overspringt zal maar zeggeee. dan wordt het wel een beetje sletterig. xx

Ik vind het sowieso niks. Een jongen mag blij zijn als hij aan me mag zitten, dus dat laat ik sowieso niet zomaar doen. En om zoiets dus in het openbaar te doen vind ik sletterig. Zoiets zou ik dus maar 1x per avond doen als ik enorm melig ben.

ik vind het ordinair.

normaal!

Ja idd, eerder voor de gein.

Voor Breezahsletjes.

Normaal, maar wat de andere al zeggen niet met 20 jongens op een avond

Sletterig.

Vooral als je bedenkt dat een jongen daar binnen een paar minuten een stijve van kan krijgen ><
Zoiets doe je toch niet in het openbaar, seksuele bewegingen maken?
En zeker niet onder (basisschool) scholieren :S

Nou ik heb er geen problemen mee hoor.
Ik doe dat gewoon altijd, maar het is niet zo dat jongens daar opgewonden van (moeten) worden. Het is meer gewoon voor de lol.

normaal