Schuren of zoenen ? !

schuur of zoen jij op een groot feest ?

Zo jaah?

Waarom & hoe vaak schuur of zoen je dan ?

xx :smiling_face_with_three_hearts:

Uhm, nee.

ik vind schuren persoonlijk echt aso, zal wel aan mij liggen.
maar zoenen kan wel, maar niet in iedereens bijzijn.

Hm als ik uit ben wel ja. Ik vind dat ‘schuren’ juist wel humor.

Jahh Maar Laatst Toen IcK HeT Deet, Kreeg Die Jonge Een Stijfe!!! Wort Hy Geil Fan My?

Hoe kan schuren in hemelsnaam erger zijn dan met een random stranger zoenen? :’’’’)

OT; Schuren heb ik nooit gedaan, begrijp dat echt niet. Ook niet als ik met m’n vriend uit ben ofzo. Zoenen, ja. Nooit écht tijdens uitgaan in een club ofzo. Maar wel op feestjes van mensen, of op vakantie. Maar dan had ik wel al een tijdje met die persoon gepraat en zat er een flinke hoeveelheid alcohol in me. :’)

Grm. Ik erger me zo aan jou. Je bent écht niet grappig.
Muhmuhmuh. Sorry, moest even gezegd worden.

kun je niet normaal nederlands typen? :blush:

OT: Nee & Nee

Nee sorry. Maar persoonlijk vind ik schuren not done. Wat heb je eraan? Je staat een beetje tegen een jongen zn lul aan te rijden. Nouu leuk.

jatoch dubbel.

Haha ik denk dat ze een grapje probeert te maken en expres zo typt.

@foreveralone
okee ik ga out hier hahahaha
ik neem aan dat het sarcastisch was?

Ja…
Maar helaas zijn er genoeg meisjes die denken dat ze zwanger worden van schuren…

hahahaha neeee joh.
zowiezo persoonlijk vind ik schuren ordinair maargoed.

@ foreveralone
hahahaa sorry ik dacht echt wtf kan die niet normaal typen :wink: (ik haat het als mensen zo lelijk typen)

waar schreef ik dat dat met een random stranger was?
en nu zeg je zelf, schuren niet en zoenen wel.
zal wel aan mij liggen (:
waarom leggen mensen trouwens altijd de schuld bij de alcohol?
net alsof je helemaal los van god bent ofzo als je alcohol op hebt.

Nee. Ik vind het raar dat je met iemand gaat zoenen die je niet kent… Helemaal niet. Ik vind dat echt een beetje private of zo. Misschien doe ik wel ouderwets maar ik vind dat ECHT not done. Leer dan iemand kennen en ga op een date, maar duik niet meteen zijn bek in…
En schuren vind ik een beetje gek, wat is nou de bedoeling daarvan. Je rijd tegen iemand op en SOWIESO dat een jongen daar een stijve van krijgt. Toch een beetje un-classy als chick dat je zo tegen een gozer op loopt te rijden… Dat doe je maar in de slaapkamer… Sorry hoor.
Maarja… Het zal wel…
Lol veelste lang, ha ha XD

Ja, ik zoen wel met mijn vriendje, ik bedoel… lijkt me niet raar op een feestje, maar dat schuren laat ik voor als we eenmaal thuis zijn over, niet iedereen hoeft dat te zien idd. En hoevaak. Zo vaak als ik het wil toch? Gewoon een lekker feest ervan maken en als je af en toe zo even met je vriend/lover zoent is er toch niks mis?

volgens mij staat de gozer juist tegen de chick op te rijden haha !

Ik denk dat het gaat om iemand anders dan je vriend hier (: Over zeg maar met een jongen zoenen waar je net mee danst of iets. Of met een vriend met wie je uit bent of zo. :stuck_out_tongue: