Schuldigverliefdzijn.

Ik ben schuldigverliefd. Het klinkt mssn wel raar, maarja ik leg het eventjes uit. Na de examens gingn ik en mn abv het stad in. Daar zagen we een leuke jongen vn onze school (ondrtssn zit ik in andere sgool). Vorig jaar was hij nieuw en keek hij heel de tijd naar mij… Ik vond het niet zo aangenaam en een meisje heeft dat gaan zggn agtr zijn rug. Maar ja swat , mijn abv werd zo als maar meer verliefd op die jongen. Ik wou en wil nog steeds dat ze heel gelukkig wordt en dat ze eindelijk eens een liefje krijgt die lief en goed voor is. Haar wens. Die jongen is heel lief, en na alles vn vorig jaar , vond ik het een goede passende jongen voor mijn vriendin. Ik heb het haar gezegd dat ze nog wel bij elkaar zouden passen. Die jongen heeft me vorige week (toen zen vriend bij hem was) allemaal sms’n zittn sturen. ; Wat is je maat… en zo ng vn die dingen… Die aanwijzen dat hij niet echt mijn vriendin ziet zittn… Mijn vriendin was daarvoor wat down… mjaa… Wat begrijpelijk is. Maar ondertussen ben ik al een lange tijd zelf verliefd op die jongen. Ik heb echt alles geprobeerd. Echt waar. Ik wil echt die jongen voor mijn vriendin houden enzoo… Maar vriendinnen zeggn dat ik het eerlijk moet bekennen aan mijn bestie dat ik op hem ben. Maar dat kan ik echt niet maken of vindn julie van wel? Heeft iemand soms raad? Ik denk dat die jongen mij ook wel ng ziet zittn, wnt hij zit heel veel op mijn netlog (elke dag!) enja babbelt altijd op msn… Maar we zien elkaar eigenlijk niet meer, behalve op een schoolbal (misschien) in februari. Als ik hem daar zie zal ik hem zkr kussen als we zouden slowen… OO ik voel me zoo schuldig, maar echt ik kan die jongen niet opgeven, want wat ik voor hem voel is echt onbeschrijvelijk…
Als mijn verhaal onduidelijk is , gelieve het te zggn. Ik moest het nog al rap typen omdat mijn moeder op de pc wil.
Aub gelieve tips te geven.
& Eerlijke mening… :slightly_smiling_face:
Alvast bedankt.
x

ik zou het wel aan je vriendin vertellen…

Ik snap wel dat je je ‘schuldig’ voelt.
Maar idd wel tegen je vriendin zeggen, je kan je gevoelens niet eeuwig voor haar verbergen he.

ja ik denk ik ook…
nou ja succes :wink: blijft lastig.

kan het ook in het algemeen beschaafd nederlands?

zal het idd gewoon zegge…
succes

niet overdrijven

Ik snap het niet.

Hoi!
Ik herken je verhaal wel, heb het ook al eens meegemaakt,
misschien moet je er vooraf even met een andere goede/beste
vriendin over praten, iemand die je ‘abv’ of wat dat ook is kent,
anders zou ik het toch wel zeggen, als je ‘abv’ het zo goed voor heeft
dan jij met haar zal ze je misschien die jongen voor je laten…

Laat het weten als er nog iets gebeurd,
liefs Jessica