Schuldig

Help!!!
Ik heb pas een jongen afgewezen ik ken hem niet echt maar hij is wel aardig hij wou zelf afvallen voor mij want ik val op sixspacks maar ik ben niet op hem op een feest wou hij het vragen naar toen was ik al weg de volgende dag zei een goede vriend van mij dat diegene dus op mij was en heb ik via hem gezegd dat ik niet op diegene was maar nu voel ik me erg schuldig want hij was echt superverliefd!!
Hij praat ook nooit meer tegen me en ik voel me daardoor rot!!
Weet iemand wat ik moet doen?
Xx

Waarom staat dit bij school?

In ieder geval, het is beter dat je hebt gezegd dat je hem niet leuk vindt dan dat je hem aan het lijntje zou houden, toch? Als je hem niet leuk vindt, kun jij daar ook niets aan doen en moet hij dat accepteren. Je zou kunnen vragen om gewoon vrienden te blijven (maar je kende hem niet echt??), maar daar kan hij wat tijd voor nodig hebben.

Ik zou je aanraden om in het vervolg op je interpunctie te letten, dat leest wat gemakkelijker :’)

Ow ja inderdaad verkeerd gezet niet zo handig:$

Maar wel bedankt voor je advies alleen ik probeer het wel te accepteren en vrienden te blijven maar hij is de laatste tijd erg kort af terwijl hij dat eerst niet was en ik ben 12 dus vind best wel enig om allemaal tegen hem te praten!

Iemand nog advies?

Naam Marianne
Leeftijd 21

Goh, doet me denken aan iemand.

Interpunctie where art thou?

+1

Aan wie?

Verplaatst.

Zo jezus gebruik komma’s & punten :’) .

Is zij 21? NOOOOOOOIT

Dan ben ik 38

Ik ben 12

Maar ik heb nu sinds vandaag met een andere jongen van 14 maar die jongen. Die op mij is is boos op mijn vriend help!!!

12, lol. Ga met je barbie’s spelen alsjeblieft.

‘Ik ben 12 en ik val op jongens met een sixpack.’ Wtf verwacht je?

Ja daag me mini zusje speelt daarmee ik ben geen kleuter

En ja ik val op sixspacks dus mag ik geen menin hebben?

En ja ik val op sixspacks dus mag ik geen menin hebben?

Zo kom je wel over.

Tuurlijk mag je een mening hebben, maar ik vind het raar dat jij je op je 12e daar al zo druk over maakt.

http://forum.girlscene.nl…eren/list_messages/230809

Dafuq? :’)