Hoiii,
Een maand geleden ongeveer is het uit gegaan met mijn vriend, hier ben ik nog steeds kapot van.
Nu heb ik gisteravond wel een hele leuke avond gehad met vrienden en vrienden van vrienden. Het klikte de hele avond heel leuk tussen mij en de collega van een vriendin van me. Hij was super lief, ik ben uit eindelijk met hem mee gegaan en we hebben seks gehad. Niet heel lang, want het lukte allemaal niet helemaal door de alcohol (hahahha). We sliepen samen en hij was best knuffelig etc.
Ik merkte dat ik hierdoor eigenlijk nog meer mijn ex mis (klinkt een beetje gek).
De relatie is heel liefdevol beëindigd en ik weet dat hij helemaal geen behoefte heeft aan een ander. Ik ook niet als ik er nu over nadenk, maar toch is dat van gisteren gebeurd.
Ik merk dat ik me gewoon zo erg schuldig voel tegenover mijn ex dat ik zo snel met een andere jongen het bed heb gedeeld Ik heb het gevoel dat ik nu vreemd ben gegaan en dat ik het gelijk moet opbiechten als ik ‘m een keertje tegenkom. Het zit er namelijk best in dat het ooit nog goed gaat komen tussen ons, omdat er persoonlijke mentale dingetjes meespeelden toen het uit ging. Ik vind het zo stom dat ik dit gedaan heb ofzo…
Ik weet ergens ook dat ik niemand verantwoording schuldig ben, maar alsnog. Ik voel me zo kut !
Iemand help