Schuldig om one night stand

Hoiii,

Een maand geleden ongeveer is het uit gegaan met mijn vriend, hier ben ik nog steeds kapot van.

Nu heb ik gisteravond wel een hele leuke avond gehad met vrienden en vrienden van vrienden. Het klikte de hele avond heel leuk tussen mij en de collega van een vriendin van me. Hij was super lief, ik ben uit eindelijk met hem mee gegaan en we hebben seks gehad. Niet heel lang, want het lukte allemaal niet helemaal door de alcohol (hahahha). We sliepen samen en hij was best knuffelig etc.

Ik merkte dat ik hierdoor eigenlijk nog meer mijn ex mis (klinkt een beetje gek).

De relatie is heel liefdevol beëindigd en ik weet dat hij helemaal geen behoefte heeft aan een ander. Ik ook niet als ik er nu over nadenk, maar toch is dat van gisteren gebeurd.

Ik merk dat ik me gewoon zo erg schuldig voel tegenover mijn ex dat ik zo snel met een andere jongen het bed heb gedeeld :frowning: Ik heb het gevoel dat ik nu vreemd ben gegaan en dat ik het gelijk moet opbiechten als ik ‘m een keertje tegenkom. Het zit er namelijk best in dat het ooit nog goed gaat komen tussen ons, omdat er persoonlijke mentale dingetjes meespeelden toen het uit ging. Ik vind het zo stom dat ik dit gedaan heb ofzo…

Ik weet ergens ook dat ik niemand verantwoording schuldig ben, maar alsnog. Ik voel me zo kut !

Iemand help :frowning:

1 like

ik denk dat dit heel normaal is en misschien heb je het wel gedaan omdat je zijn liefde miste en het bij iemand anders zocht, niks mis mee

1 like

Probeer hem los te laten. Je hoeft het helemaal niet op te biechten. Jullie zijn uit elkaar. Net zoals hij jou geen verantwoording hoeft te geven.

Is het geen mogelijkheid dat je hulp zoekt om beter los te komen van je ex? Ik zou je zo gunnen dat je gewoon je leven verder kan leven (lief bedoeld). Serkte.

1 like

Het gaat ook echt wel beter met me hoor. Ik huilde eerst elke dag en nu een enkele keer. Dit soort dingetjes voelen gewoon slecht :frowning:

Als het slecht voelt dan moet je het misschien gewoon nog even uitstellen. Je mag natuurlijk doen wat je wil, maar als je met ene (onterecht) schuldgevoel eindigt, misschien gewoon nog iets meer tijd voor jezelf nemen. Toen het uitging met mijn ex heeft het echt wel even geduurd voordat ik weer iets met iemand anders deed. Gun jezelf ook die tijd. Als je zo lang een relatie hebt gehad dan is het ook niet realistisch dat je gelijk over kan naar een single leven.

Je klinkt alsof je mentaal nog in een relatie zit met je ex, dat moet eerst minder worden.

Ik zou het niet zeggen tegen je ex. Hij heeft er niks aan en je relatie zal er waarschijnlijk niet beter om worden. Je hebt ook recht op je eigen privéleven. Als je je niet prettig voelt om meteen met anderen te daten, dan gewoon nog even pauze nemen en aan jezelf werken. Dat je een leuke avond hebt gehad moet ook kunnen. Je weet nu dat je er nog niet aan toe bent. Probeer het los te laten en zie het als een leermoment.

2 likes

Dankjewel voor je woorden. Ik ging al bijna twijfelen aan mezelf of het niet heel dom is dat ik dit gedaan heb. Maar toen wilde ik het en achteraf bleek het toch niet zo handig ! Dan maar een les eruit halen :slight_smile: