Oke ik ken dus sinds vorige maand een jongen, hij doet gewoon echt veel te aardig lief! =) maar op de een of andere manier word ik daar een beetje gek van? Klikt heel raar ja. Maar nu was ik gisteravond beetje chagrijnig dus stuurde hem een een boos smsje. Maar toen stuurde ik vannochtend dus een sorry smsje, voelde me echt rot erover! Maar nu stuurde hij dus van Whaha maakt helemaal niet uit, ben soms ook wel een chagrijnig. En gewoon vet aardig. en nu voel ik me dus nog schuldiger ookal maakt het hem niet uit. Maar ik deed rot tegen hem en hij doet altijd aardig, Nu voel me me dus super schuldig… aaaah! hoe kan ik me eigen schuldgevoel wegnemen? Want hij vindt het blijkbaar niet erg? Maar ik wel : (
O dat heb ik ook weleens.
Aandacht is leuk, maar tot op een zekere hoogte. Daarna vind ik het irritant worden. :'3
Maar eh, voor je vraag heb ik geen idee. Sorry
ja ik snap wat je bedoelt jongens kunnen soms te veel achter je kont aan lopen of je aandacht geven aandacht is leuk maar idd tot op een zekere hoogte,
ik zou gwn uitleggen tegen hem hoe je je voelt, verder zou ik het ook niet weten sorry
Waarschijnlijk vond ie et op dat moment wel een beetje kut, maar nu niet meer. Zo zou ik zelf reageren.
Ik zou gewoon toch een sorry smsje sturen. Want dara komt je schuldgevoel vandaan. En misschien kan je een keer gewoon als grapje vragen waarom ie altijd aardig en gezellig is ?
ik kan niet tegen zulke jongens…
bloed irritant vind ik het dus ik begrijp je heel goed
maar denk maar zo, hij vind het niet erg, dus probeer het naast je neer te leggen.
is moelijk maar ja meer kun je niet doen.
herken het!
maar gewoon zeggen dat je je een beetje schuldig voelt erom, omdat hij altijd zo aardig &leuk doet? ):
vind hij ook vast leuk om te horen!
Meestal als een jongen bij mij zo doet, vind ie me leuk. (ojee, klinkt heel arrogant, niet zo bedoelt). Maar ik heb dit nu 2x gehad, en achteraf bleek dat die jongens me leuk vonden. En ik hun dus niet, aangezien ik happy ben met m’n vriendje.
Ik weet niet of dit bij jou ook zo heel geval is, maar zo niet, dan is het óf een creep, of gewoon een hele aardige jongen.
En leg het hem anders uit, want daar komt je schuldgevoel vandaan.