Schuldgevoel :s

Op vakantie heb ik per ongeluk het fototoestel van een vriendin laten vallen en nu is de lens kapot en het kan niet meer gemaakt worden en nu voel ik me super schuldig en ik weet niet goed wat ik moet doen. ik heb al vaak sorry gezegd maar moet ik het nu terug betalen of haar mijn fototoestel geven ? Ik weet het niet en ik voel me echt zo schuldig nu …

Hoe vind zij het en wat heeft zij er verder over gezegd?
Ik denk wel dat het fatsoenlijk is als je haar een nieuwe camera cadau geeft

Nieuwe camera geven.

Wat voor camera was het trouwens :’)?

dat ja
of een deel van het geld.

was ze echt professioneel bezig? of was het gewoon voor vakantiekiekjes?
als de lens alleen kapot is, hoef je haar geen nieuwe camera te geven, als deze nog oké is. maar misschien kan je haar wel een nieuwe lens geven.

zelf zou ik het wel fijn vinden om een nieuwe te krijgen

Ik denk dat het wel handig is om een nieuwe te geven,wat vond ze er zelf van?

Nieuwe lens geven inderdaad? Niet naar vragen, gewoon doen. Mocht geld een probleem zijn misschien dat je het dan kunt opgeven bij de verzekering? Je ouders? Ik weet niet precies meer hoe dat heet… Of een bijbaantje nemen om die lens terug te kunne betalen?

Had je toevallig geen reisverzekering? Of een all-in verzekering, die dus ook reis-ongelukken dekt? Mijn ex heeft ook zijn camera laten vallen, en de verzekering heeft dat helemaal terugbetaald :grinning:

Hij kostte 80 euro dus ik ga haar gewoon het geld terug geven (:

Verzekering !??

Als ze verzekerd is kan ze het geld toch terug vragen?

ze had hem bestel via internet dus ze heeft geen verzekering ;s

Nee, maar kan je hem niet terughalen via jou verzekering?

Jij hebt een verzekering als het goed is ?

Als je perongeluk spullen van anderen sloopt is dat verzekerd

Ik vind het heel lief dat je het geld wilt teruggeven :slightly_smiling_face: Sommige meisjes kunnen wel eens lachen om hun ‘onhandigheid’ en het geld niet willen teruggeven.

Inderdaad.
Tof van je. (:

Inderdaad, heb je geen verzekering die het dekt ofzo?