Schuld gevoel.

Een jongen die ik zaterdag heb leren kennen vind me heel leuk, en dat laat hij ook merken.
Hij smst echt dagen lang al naar me, en zegt elke keer hoe ‘leuk’ die me vind.
Maar ik vind iemand anders leuk, waar hij ook mee omgaat.
Ik voel me echt heel schuldig hier door omdat ik die jongen dus gewoon moet kwetsen. en daar kan ik gewoon niet tegen.
Ik heb het hem wel eerlijk vertelt en hij zit er wel mee.
Vooral dat het een vriend van hem is.
Is dit slecht of … Ik voel me echt rot hierover en heb geen idee hoe ik hier nu mee moet omgaan.

Ik snap dat je je er rot over voelt, maar het is goed van je dat je eerlijk bent geweest! Jij kunt er niets aan doen dat die jongen je leuk vond, en het is beter dat hij het weet, dan dat jij 'm aan t lijntje zou houden oid!
Gewoon gaan voor die andere leuke jongen, en als je die jongen die jou leuk vind tegen komt, zou ik gewoon met 'm kletsen en aardig doen, maar niet op een flirterige manier zeg maar:)

Die jongen die mij leuk vind, is nu dus aan ‘t zeggen ; Hij is niet eens eerlijk tegen je, hij gebruikt drugs, en ik heb nog wel meer dingen’

Nou hij vat het dus niet goed op.

Jij hebt niks verkeerds gedaan. Je hebt het zelfs netjes verteld. Wel heel jammer dat hij nu al die dingen tegen je zegt terwijl je daar niet om vraagt.
Misschien maar zeggen dat hij moet ophouden die dingen te zeggen over zijn vriend. Sowieso niet echt tof trouwens om dat te zeggen over zijn eigen vriend o_o

Ja inderdaad… Ik heb dat die ander ook vertelt en die snapt er echt niks van.
Ik kreeg ook een sms waarin stond : Je moet niks met hem nemen.
vind dit wel een beetje raar, bedoel je kunt het slecht opnemen, maar ga dan niet meteen zo doen … beetje jammer.

Je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen jy kan je gevoelens niet controleren, het is goed dat je het hem hebt verteld dan weetie ook hoe jy je voelt en dat hy je moet proberen te vergeten

het is juist goed
tuurlijk is het rot voor hem maar dat zou jij ook vinden als het bij jou gebeurt maar beter eerlijk over zoiets dan liegen

Je hoef je echt niet schuldig te voelen.
Je bent toch ook eerlijk geweest tegen hem dat ik altijd beter dan liegen.