Schuine wand. Ideeën?

Hoj. ;3

Ik heb één schuine want op mijn kamer die zó ongelooflijk saai is… Onder het verticale stuk van de wand heb ik mijn bureau staan en op de wand zelf heb ik dan wat papieren van school geplakt… Nu komt de vakantie eraan dus kunnen die papieren weg en heb ik een ongelooflijk saaie wand van ongeveer 5 à 6 meter… Ik zit nu al zo’n 3 jaar met deze saaie wand in een crèmekleur en vind het gewoon geen gezicht meer… Heeft iemand goedkope tips hiervoor?

Verf of behang vind ik zonde, omdat ik waarschijnlijk over ongeveer een jaar een nieuwe kamer krijg, ergens anders in het huis. Dus gewoon, decoraties ofzo…

Help!

xx.

Posters? Foto’s van jou/vriendinnen/tijdschriften?

niet alles verven,
maar bijvoorbeeld een boom erop tekenen/verven,
en dan kun je daarop mooie inspiratie plaatjes plakken,
lieve briefjes van vriendinnen,
enz.

POSTERS & FOTO’S :slightly_smiling_face:

Hier zijn toch al heel veel topics over?

Hmmm… Ik denk dat je er inderdaad dingen op moet plakken. Of die boom echt zo’n goed idee is betwijfel ik, straks mislukt het en dan zit je met een enorme boom op je muur. Je hebt wel eventueel muurstickers bij Ikea ofzo, die kunnen ook leuk zijn… Misschien hebben die ook wel zo’n boom.
Covers van tijdschriften dan? Paar leuke kleurtjes matchen enzo. Cosmo’s, fancy’s, ik weet niet wat je leest…

Misschien kan je er een muursticker op plakken?

Ik heb zelf ook zon wand, maar ik heb hem gewoon leeg.
Als ik er al iets op zou hangen zouden het posters/plaatjes zijn.

Een schilderij? Ik heb ook een schuine wand (eigenlijk alleen schuine wanden) en daar heb ik zo’n groot schilderij van de ikea.

Ik heb ook een schuine wand en er ligt/hangt behalve een stapeltje kussens niets, ik vind het persoonlijk juist mooi om een schuine wand leeg te laten omdat ie toch al zon stuk naar voren komt zegmaar :’)

vind dat nadia het leuk heeft opgelost;

http://3.bp.blogspot.com/-4GZxmavvhqw/TdAXhfJXfWI/AAAAAAAABmQ/OpsviZLYNYE/s1600/P1270551.JPG

Die boom lijkt me wel wat :slightly_smiling_face: ik denk dat je wel zo een sticker kunt kopen

@vocals xD had jij geen 5 sterren? :grinning_face_with_smiling_eyes: en ik ook? waar zijn ze heen?

das leuk!

Heb al gekeken, zo´n boomsticker is enorm duur… Waarschijnlijk krijg ik eind september ( als mijn vader een beetje het verbouwen doorzet ) een nieuwe kamer, dus vind dat een beetje zonde… Die foto van nadia is inderdaad ook een goeie, maar ik heb mijn bed daar niet onderstaan, dus ziet dat er waarschijnlijk weer een beetje vaag uit…
Ik had het er laatst ook met vriendinnen over, maar heb geen idee of dat idee uit te voeren is:

hele stukken krant met lijm (papier machee) op de muur. Heeeeerlijk goedkoop, maar heb geen idee of dat leuk is… Me vriendinnen zeiden dat het berst mooi kan worden, maar ik weet het niet…

zelfde probleem! alleen mijne is wit.
Denk dat ik er deze vakantie allemaal foto’s op hang!

je kan hem een effe kleur verven, en dan met vrienden er dingen op gaan verven. bijvoorbeeld de achtergrond kleur lichtgrijs ofzo, en dan met allerlei andere kleuren er handen op drukken zegmaar. haha.

OH, dat is best wel een vet idee!
Best i ever had. =D
Ik ga 't overleggen met m’n ouders en natuurlijk even verder kijken!

ik heb ook een schuine wand, bij mij is hij gewoon leeg :slightly_smiling_face: