schuine pony?

hee,

morgen ga ik weer naar de kapper maar ik weet écht niet wat ik wil. mijn haar is nu als ik het naar voren doe bijna op mijn borsten. de vorige keer (een halfjaar geleden) heb ik het (voor de tweede x) in laagjes laten knippen maar toen vond ik het te kort. het is echt bijna niet gegroeid dus. de laagjes zijn er wel bijna uit en nu dacht ik aan een schuine pony en dan mijn haar alleen de puntjes ervan af en geen laagjes meer. mijn haar is niet stijl en ook niet krullend, meer een slag. verder is het best dun en daarom ben ik zelf bang dat je van die gaten krijgt ;x

wat denken jullie?

xx demi.

Heey, is is een beetje moeilijk zeggen zo of ik vind dat je een schuine pony moet nemen of niet. Ik ken namelijk verschillende meisjes met een pony, maar bij sommigen vind ik het dus écht niet staan, en dat komt door de vorm van het hoofd dus daar zou ik als ik jou was wel rekening mee houden. Een schuine pony is wel leuk! x

zo ziet mijn haar eruit als ik er niks mee doe na het wassen;
http://i41.tinypic.com/av0906.jpg

^Afgaande op die foto zou ik eerder voor een rechte pony gaan! Ik heb ongeveer dezelfde vorm van hoofd en ik stond echt niet met een schuine… Al wilt dat natuurlijk niet zeggen dat jij er niet mee staat :’)

Als je een pony neemt (wat voor maakt niet uit) kun je hem het beste even föhnen met een ronde borstel als je je haar hebt gewassen, dat deed ik altijd en hij bleef altijd perfect zitten.

Hoi! Ik heb precies hetzelfde soort haar als jij!
Gewoon proberen zeg ik! Het ziet er vast heel leuk uit & als je het toch niks vind is het echt zo uitgegroeid!

@sopron; ik zat ook wel een beetje te denken aan een rechte, maar ik ben bang dat het er dan wat te kinderlijk uitziet…

@desecrate; ja klopt, na een paar maanden is het alweer bijna weg… hoop ik hihi.

-

Ik denk dat een schuine je ook wel staat. Ik zou het gewoon proberen, het groeit toch zo weer aan.
En kies er anders gewoon voor om niet zo’n hele dikke schuine pony te doen, maar meer gewoon zo’n lok zegmaar.

nog meer tips ?

Neem een kapsel waarmee je alle kanten opkunt, dus vast los opgestoken krullen stijlen alles :wink:

Ik heb ook een schuine pony, alleen heb ik mega dik haar…
ik denk dat die gaten wel mee vallen, anders vraag je het aan de kapster die zal het wel weten!
x

@tearjerkers; dat heb ik nu eigenlijk, maar ik vind het een beetje saai.
@xnagellakjex; ik vraag het ook nog even aan mijn kapster, ik ben benieuwd wat zij denkt…

Ik denk dat ik beter kan oordelen als je je gezicht niet wegkleurt bij de foto. Het maakt heus niet uit als het niet zo’n goede foto is. We gaan je heus niet uitlachen (:

Als je erg perfectionistisch bent: ga NIET voor een rechte pony.
Ik heb die gehad en zat er elke ochtend 10 minuten mee in de weer.
Ik heb nu een schuine na 10 jaar die rechte pony te hebben; veel leuker en makkelijker :3

ik heb ook een rechte pony gehad en dat was echt niks. Nu, 4 jaar later, zijn die plukken nog steeds korter als de rest van mijn haar!

Misschien kun je beter eerst een lange lok doen, kijken hoe het je bevalt en dan pas een pony nemen?
En als je nou toch de stap zet om het wèl te doen, laat dan eerst je pony knippen! Zo kun je eraan wennen terwijl je kapster verder knipt x]

@dalinsy; ik kom liever niet herkenbaar in beeld :wink:
@mybe; hihi oke, was ik ook niet van plan (:
@sunlightt; oh… dat is wat minder… ik had eerst ook laagjes maar na een halfjaar zie je er eigenlijk al bijna niks meer van…
@lysh; ook wel een goed idee van die lok, en die tweede ook! dankje.

Dit kan beter in het algemene kapseltopic. (: