Schuine pony?

Er mag nog wel een beetje wat meer pit in (: Snap je? het staat je leuk mr het is een BEETJE… aan de saaie kant.

Haha ja ik snap t :stuck_out_tongue: Daarom laat ik t ook byknippen.
Maar ik vind wel dat veel mensen het hebben, alhoewel zie je nu heel veel met een rechte pony. Maarja, kort durf ik wel maar ik denk dat ik later spijt van krijg :wink:

in ieder geval niet zwart doen.

Uup? :slightly_smiling_face:

Ik zou lekker veel laagjes laten knippen, dan zit het al een stuk leuker (niet dat je haar nu niet leuk is, maar zoals hierboven gezegd: er mag wel ietsje meer pit in)
En je pony schuin is een leuk idee =) als je twijfelt kun je altijd nog even de kapper vragen, wat die ervan vind. Laat je nog wel een foto zien van het resultaat?

Wel een foto plaatsen he, als je het heb laten knippen :grinning:

Laagjes is lang niet altijd de oplossing… Ik had eerst ontzettend dik haar, heb er toen laagjes in laten knippen en tis nu een stuk dunner…Laat nu al die laagjes er nu ook weer bijgroeien :pensive:".
Dus als je laagjes laat knippen, raad ik je aan alleen in de onderste laag van je haar.

Ik denk niet dat ik er veel laagjes in laat knippen. Dat had ik eerst ook en als ik t dan vast wil doen valt alles eruit :stuck_out_tongue: En ik wil t ook langer laten groeien :wink: . Haha en dn wil ik t ook nog stylen (A)
Ik plaats wel een foto maar t zal niet heel veel verschil zijn want ik denk dat ik gewoon m’n pony schuiner laat knippen dat t echt een schuine pony is :slightly_smiling_face:

-

ik had eerst gewoon geen pony of iets.
en ik wilde een schuine lok.
Maar ik twijfelde dus ook of ik een schuine pony zou nemen.
maar iedereen zei; ‘neee, dat staat jou echt niet, denk ik!’
en toen zat ik bij de kapper.
en toen zei ik iets fout ofzo.
en toen maakte ze dus toch wel een schuine pony.
en iedereen vond het hartstikke leuk enzo!
en ik ook. : )
dus ik zou het maar gewoon doen.