Schuine pony?

Heeey :grinning:

Ik zit een beetje met een dilemma… Ik had eerst een pony maar dat vond ik niet leuk, dus die heb ik alweer veel langer laten groeien. Ik doe hem nu soort van als schuine pony omdat het anders een beetje raar zit :stuck_out_tongue:
Maar ik maak binnenkort even een afspraak bij de kapper maar ik weet niet of ik dan echt weer een schuine pony zal knippen?
Ohja, en of ik misschien m’n haar zal verven?
Picc;

http://img514.imageshack.us/img514/659/snapshot200903052.jpg

http://img514.imageshack.us/img514/3401/snapshot200903053.jpg

http://img514.imageshack.us/img514/snapshot200903053.jpg/1/w320.png

Ik zou het iets schuiner gewoon laten lopen van voren. vanaf halfverwege je wang
schuin naar achter toe
en je kleur is wel mooi

Ben het eens met HEARTxCORE over je pony. Maar ik denk dat donkebruin haar je heel mooi zal staan. :] Niet dat ik dit niet mooi vind hoor.

De kleur vind ik je gezicht erg bleek en vaal maken en ik denk ook dat chocolade bruin of iets in die tint je echt super mooi zal staan.
En persoonlijk zeg ik een schuine pony omdat ik niet hou van die schuine halve lokken…

ik zou idd ook een schuine pony knippen.
en je haar verven lijkt me ook een goed idee, mooi donkerbruin ofzo.
want je haar is boven donker en onder heel licht, en nu het blond is valt dat extra op. of komt dat door het licht?

Dankjewel almaal :grinning: Ik zit nog steeds te dubben :stuck_out_tongue:
Maar ja, dat komt door het licht ja xD En m’n gezicht heeft ook wat meer kleur maar 'tis net even snel met de cam genomen en die heeft niet echt superkwaliteit :wink:

Up :slightly_smiling_face:

ik vind het je zo erg leuk staan :slightly_smiling_face:. Maar zo hem nog wel wat schuiner laten lopen, je kan nu zien dat het eerste pony was vin ik…
De kleur past ook wel goed bij je, weet niet hoe oud je bent, maar zou als ik jou was proberen zolang mogelijk te wachten met verven, want vaak is het zo als je daar eenmaal aan begint, je bezig blijft…

Haha ja van dat verven is ook wel zo ja :slightly_smiling_face: Ik ben nu 12 dus ik doe het nu nog niet maar ik d8 maybe voor wat later :ok_woman:

Uuup :flushed:

ik vind je haar vet leuk!!
misschien idd ff je lok iets schuiner knippen

Haha dat wordt een date bij de kapper :stuck_out_tongue:

Of hebben er nog mensen ideeen over hoe ik m’n haar anders kan doen? :slightly_smiling_face:

ik denk dat een normale pony je ook wel leuk zou staan, maarja dat moet je ook maar durven want het is wel gelijk heel anders en je weet niet zeker of het leuk is.

Ik denk ook dat een rechte pony leuk zal staan. Anders een schuine pony doen ja, ik denk dat dat ook wel leuk staat.

Ik heb ongeveer een half jaartje geleden een gewone pony gehad, maar het moet je maar net staan want ik kreeg er een beetje n bol hoofd van :stuck_out_tongue:
Dit is zegmaar nog die pony maar dan al wat langer gegroeit :wink:

Ik heb altijd een schuine pony gehad. Ik heb m’n pony nu lang laten groeien maar mis m wel! Zat pasnog te denken zal ik em weer knippen…

Misschien een rechte pony?
En ik zou even wachten met je haar verven, als je eenmaal je haar geverfd hebt, moet je het blijven doen.

Ik vind je haarkleur mooi zo!
Als je het is anders wil proberen, kan je ook een spoeling proberen. Alleen weet ik niet of je haar dat heel erg pakt dat het alsnog uitgroeit. Dat was het dus bij mij en toen had ik hele lelijke uitgroei…

Oke, dankje wel :grinning: