Schuine pony?

Hey iedereen!

Ik heb mijn haar al zo lang hetzelfde en ik ben het echt helemaal zat!
Ik heb nagedacht om het halflang te laten knippen maar ik ben bang dat ik daar spijt van zal krijgen.
Dus nee, niet te kort. Mijn haar groeit bijna niet, ik probeer het al jaren langer te laten groeien maar nee, mijn haar werkt niet mee ! Dus, wat moet ik er toch mee… Een schuine pony? Vaker stylen? Vertel het me! :wink:

Liefs.

Sorry, maar hoe moeten we weten wat jij met je haar moet doen? Misschien even een foto plaatsen

ik heb ook n schuine pony gehad en vind (vond) hem wel mooi. het geeft je gezicht n hele andere vorm!
het bijknippen viel reuze mee,en dat deed ik zelf (raad ik je niet aan hoor, maar via youtube)

Ik heb ook een schuine pony, waar je rekening mee moet houden uut ervaring

• als je veel slag in je haar hebt kan het zijn dat je pony raar gaat hangen-.-""
  • ga naar een kapper die een goede naam heeft, mijne was dus echt prut…

Probeer het uit, als het niet bevalt dan doe je het niet meer :wink: Xx.

ik had eerst ook een schuine pony, maar nu heb ik een schuine lok, dat is net ietsjes langer, zo kan je het nog weg steken met een speldje.
En bij mij stond het iig ook mooier dan een pony.
Nou heb ik alleen achter wat slag, en is mijn lok wel altijd stijl.

Ik heb in februari een schuine pony laten knippen. Ik vond het veel mooier, maar aangezien mijn haar (vooral mijn voorste plukken, de pony dus) heel veel slag had moest ik het wel elke dag stijlen enzo, aangezien ik dat vervelend vond heb ik het weer weg laten groeien. Nu draag ik mijn haar gewoon in een scheiding en de ‘pony’ valt tot mijn kin. Ik vind het bij de meeste mensen leuk staan, maar als je slag in je haar hebt / krullen is het heel vervelend, vind ik.