schuine pony knippen??

ik wil al heel lang graag een schuine pony, ik weet alleen niet of het me staat. ik ben ook bang dat als het me niet staat en het al geknipt is, wat ik dan moet doen S: ook heb ik een kruintje in het midden. maar hier wat foto’s van mezelf:

met zijscheiding:

http://i44.tinypic.com/hrx3tf.jpg

met middenscheiding:

http://i43.tinypic.com/hum4v9.jpg

sorry voor de lelijke foto’s maar ik had even geen andere :wink:

tnx

Ik zou het doen, volgens mij gaat dat je goed staan!

Ik denk dat het je wel zou staan, en als het niet staat doe je het gewoon met een klipje steeds naar achter en wacht je tot het weer een langere lengte, maar ik denk wel dat het staat hoor.

oke, ik twijfel nog heel erg namelijk…
heeft iemand nog tips of ervaring ofzo??

jah, het zou je heel goed staan.

lijkt me wel mooi staan

Ik vind je haar in een middenscheiding heel mooi!
Ik zou het niet doen eerlijk gezegd.

Ik denk wel dat het staat, maar ik denk dat het kruintje in het midden wel een probleem kan vormen, dat het niet blijft zitten.

Ik had ook altijd last van een kruintje, tot ik mijn scheiding aan de andere kant deed… Toen kon ik wel een schuine pony.
En ik denk dat het je zeker zal staan!

maar als ik middenscheiding heb, gaat het na een tijdje heel plat en rommelig zitten, dus dat ben ik ook een beetje zat. help me please!

Ik zou dan eerst de plukjes aan de voorkant wat korter knippen, tot je lippen ofzo, daarna kun je nog altijd kijken wat je het leukst vindt en of je een pony gaat laten knippen.

Ik zou een rechte pony doen; zou je echt super staan :slightly_smiling_face:!

dat lijkt me ook wel leuk, maar dan heb je denk ik meer last van het feit dat ik een kruin in het midden heb. dan valt mn rechte pony uiteen als je snapt wat ik bedoel, dat heb je denk ik met een schuine minder…

Ik zou Schuine doen.

en btw je lippen zijn echt mooi <3

dankje! :smiling_face_with_three_hearts:

Je moet het gewoon proberen!
Als het niet leuk zou zijn kun je hem altijd nog met een speldje naar achter doen of iets anders improviseren (:

denk wel dat het je staat hoor!
gewoon proberen, wel een wat langere en bredere, zou ik dan doen als ik jou was.
maar als het niet staat kan je hem altijd aan de kant doen met een speldje ofzo.

en niet zelf knippen he! door een kapper laten doen :'D

ja :'D. aangezien ik niet handig ben met een schaar was ik zeker niet van plan het zelf te doen (;

misschien moet je een keer met een grote pluk proberen om hem een beetje ‘schuin’ te maken met een speldje, kun je kijken of je het zelf leuk vind?

maar volgens mij staat het je wel. x]