schuine pony? doen of niet?

hey, ik heb altijd hetzelfde kapsel gehad(middenscheiding en in laagjes) maar nu wil ik iets anders.
ik zat te denken aan een schuine pony maar voor ik mezelf straks voor paal zet wat denken jullie? zal het goed staan of juist hellemaal niet?

ik heb een best wel ehh… vierkant? rond?.. ehm jah vierkant hoofd zou je kunnen zeggen(niet te letterlijk nemen :stuck_out_tongue:) en ik heb het nu een paar dagen in een zijscheiding en dat staat best leuk…

dus wat denken jullie?

sorry als het moeilijk te begrijpen is, ik wist niet zo goed hoe ik het uit moest leggen :stuck_out_tongue:

thanks

Als je nu al een paar dagen een zij scheiding hebt en dat leuk staat, waarom een schuine pony dan niet? En wij kunnen dat niet voor jou bedenken, wij weten niet hoe jij eruit ziet.

Hoe moeten wij dat nou weten? Vraag anders advies aan een kapper

Ik zou het niet doen, heb het zelf gehad en heb er heel veel spijt van gehad omdat het bij mij best lang duurde tot alles weer op 1 lengte was.
Maar je moet het zelf weten! Het zou ook juist heel leuk kunnen staan

ik had eerst altijd, een rechte pony & geen laagjes
heb nu ongeveer een 1,5 jaar een schuine pony en wel laagjes… en heb geen enkel moment spijt gehad

Ach het is maar haar. Als het niet staat kun je het als het goed is nog op andere manieren in model brengen totdat het weer aangegroeid is. Gewoon doen, zeker als een zijscheiding al leuk staat.

Denk wel goed na over de lengte van je pony en hoe je wilt dat hij gaat lopen. Bedenk je ook dat je haar waarschijnlijk al snel in je ogen gaat hangen.

Ja kan leuk staan, misschien is een lok ook wel leuk.

Soort van schuine pony, maar dan langer.

ik zou ook eerder voor een lok gaan als ik jou was! ook makkelijker als je je haar naar achteren wil doen.

Gewoon doen, het is maar haar, groeit vanzelf weer aan.

doen