schuine pony bij rond gezicht?

staat dat mooi? weet iemand dat misschien.
als er al zo’n topic bestaat sorry daarvoor.
xxxx
als het kan ook graag foto’s van iemand die je kent met een rond gezicht of gewoon van internet!

ik zou het niet weten
maar er bestaan toch ook van die sites waar je dat kan uitproberen?
je kan volgens mij zelfs je eigen hoofd uploaden!

Taaz.com

KLIK

ja maar dat taaz werkt niet echt vind ik!
want dan kun je het nog niet echt goed zien,

Dan kopieer ik het maar van site: ''Pony’s bij je gezichtsvorm
Kijk goed in de spiegel wat je gezichtsvorm is en kies dan een pony uit die bij je past.

Rond gezicht: Als je gezicht rond is, staat een schuine pony mooi. Creëer een soort boog met je pony. Zo lijkt het alsof je gezicht langer is.’’

Dankjewel.
haahaha.

Ik vind t juist leuk staan bij een rond gezicht.

ik heb een rond hoofd!
en een schuine pony x]

eerst had ik een rechte
vond ik ook wel tof
x]

Alstublieft :stuck_out_tongue:

ik heb ook een schuine pony, met rond hoofd :grin:

wat ben ik blij dat ik een ovale kop heb :stuck_out_tongue: daarbij staat bijna elk kapsel :grinning: haha maar ik vind persoonlijk ook dat een schuine heel mooi staat bij een rond gezicht :wink:

nou je moet geloof ik sowieso geen pony nemen als je een rond hoofd hebt. DAt is meer voor mensen die een asymmetrisch hoofd hebben, zodat het nog wat rechter lijkt. xD

huh?

Geen rechte pony nemen!
Dan is je gezicht nog ronder ( ervaring ;d )
een schuine pony staat inderdaad heel goed!

ik heb een rond gezicht ;p
en ik heb een schuine pony.

http://i46.tinypic.com/6jga3k.jpg

ooow kleeein ;p
sorry ;p

Ik heb een rond hoofd met schuine pony en ik vind 't wel oké. :stuck_out_tongue:

ja, bij jou vind ik het idd heel erg leuk staan![b][message=5476278,noline]GrandmaGotRaped schreef op 29 May 2010 @ 11:33[/message]:[/b] ik heb een rond gezicht ;p en ik heb een schuine pony. [[url="http://i46.tinypic.com/6jga3k.jpg"]afbeelding[/url]]

zeker geen rechte pony nemen! heb ik ook gehad en het maakt je gezicht echt nog boller…
schuine mag wel, maar ik zou hem ook niet te kort nemen!