Schuine muur

Hoi!

Ik ben mijn kamer dramatisch aan het veranderen (lees: ik heb opeens twee bedden, twee bureau’s en vier hoofdkleuren die gigantisch met elkaar vloeken) en ik erger me aan de ene schuine muur. Hij is wit en leeg en hij heeft een nogal brokkelige structuur, waardoor posters niet blijven hangen. Ik heb er nu twee dromenvangers aan vastgemaakt, maar die zijn vandaag ook al een keer of vier gevallen. :’)

Hij is dus wit, ik mag hem niet verven en brokkelig. En een vorige bewoner of zo heeft er gaten ingeslagen, wat ook vrij lelijk is. :’) Nu zoek ik dus iets om die schuine muur wat leuker te maken. Het mag tijd kosten. Heeft iemand toevallig wat meer inspiratie dan ik? Alvast bedankt!

Kan je de posters niet ophangen met plakgum? Of blijft dat ook niet hangen?

[font=Verdana]

Ja een doek er over heen spannen. Bijv. Met een leuk printje in de kleuren van je kamer

Zo’n doek is een leuk idee ja, bedankt!

Soort van kerstlampjes er op hangen of er muurstickers op hangen? :anguished:?

Ik zal er inderdaad ook posters overheen plakken of schilderijen ofzo, dat fleurt het misschien een beetje op :wink:

Vlinders uitknippen en er tegenop plakken?

Behang? behang blijft sowieso plakken namelijk. :slightly_smiling_face:

Je kan misschien een plankje ertegen aan timmeren? En daaraan posters plakken?
Of een prikbord?
Whiteboard?

ik vind kerstlampjes met foto’s altijd heel leuk staan ! Je kunt ook op de grond tegen die muur (dat je een hoek overhoud onder) een laag kastje zetten als dat past, en daarop wat leuke dingen zetten, dan valt de muur minder op !