Schuimparty

ik ga morgen naar een schuimparty in een discotheek, maar ik ben nog nooit naar een schuimparty geweest, ik ben 15 en ga altijd naar 16+ maar nog nooit naar een schuimparty daarzo geweest,
dus nu mijn vraag, wat dragen mensen daar zoal? een bikini? of gewoon een spijkerbroek?
ik en mijn vriendin die ook nog nooit naar een schuimparty is geweest dachten eraan om in een shortje en een topje te gaan, is dit een goede keuze?
en we vroegen ons af of het daar te glad is om op hakken te lopen?
x

JAJA SORRY VOOR DE HOOFDLETTERS, GA NIET ZEIKEN MAAR ZOEK EEN LEVEN

Titel niet in hoofdletters :confused:

Een shortje en een topje is prima, en geen hakken dan ga je geheid op je bek. En titel niet in hoofdletters.

Shortje en topje lijkt me goed! En ik zou niet iets heel nieuws aan doen en GEEN hakken!

Ik ben zelf ook nog nooit naar een schuimparty geweest. Maar ik denk dat een topje en een shortje gepast is. Een bikini is misschien net iets té? Geen idee. Hakken zijn volgens mij een minder goeie keuze.

jaja sorry voor de hoofdletters, ga daar niet over zeiken maar zoek liever een leven.

Alles wordt glad en glibberig, dus je hebt zeker veel kans dat je onderuit gaat op hakken.
En ik zou ook idd een topje + shortje aandoen, alles wordt zeiknat en een zeiknatte lange broek is echt vervelend. Panty kan ook nog.

Beetje jammer van je attitude.

dus ik zou ook gewoon in een zwart jurkje met een panty kunnen gaan?

ik zou gwn een shortje met topje aan doen maar zeker geen jurkje.

volgens mij bedoelt samiranka een panty onder shortje

@xoxoxiloveyou

Ja op zich kan je alles gewoon aan.

Nja ik heb sowieso altijd een broekje aan als ik met een jurkje naar de stad ga voor het geval mensen gaan ouwehoeren en je jurk omhoog trekken, je weet het nooit, maar 't kan ook wel met alleen panty. Alles gaat toch aan je lijf plakken.