schuimparty

hee ik heb binnenkort een schuimparty
en ik weet niet wat ik moet doen met mijn make-up en kleren en schoenen etc.
want het word allemaal nat weten jullie iets?

x

ik vind schuimfeesten zo vies he

geen make up op of weinig en waterproof.
qua kleren: iets wat niet doorschijnt als het nat wordt

en schoenen: die vies en nat mogen worden?

Ik heb al mijn shirtjes moeten weggooien na schuimparty’s en schoenen worden ook 10x lelijker. Haar hoef je niks aan te doen, make up loopt uit dus houd het simpel! Alleen broek maakt niet heel veel uit. Al zou ik niet een dure nieuwe doen.

Ik zou dus leuke, wat oudere kleren aan doen waar je niet al te veel waarde aan hecht.

Waterproof make-up, of je moet het niet erg vinden dat het uitloopt. Mij maakt het eigenlijk nooit uit, mensen kunnen met ook accepteren als er zwarte ‘tranen’ onder mijn ogen zitten, toch?
En geen witte T-shirts, eerder iets donker en als je helemaal nat wordt is het fijn als je een andere top in je tas hebt gepropt. En gewoon goede schoenen, geen dingen die snel vies worden of doorweekt zijn.

En ik raad je zeker geen hakken aan en ballarina’s die makkelijk uitfloepen (kans dat je ze kwijt raakt in het schuim, ervaring xD)

haha nee ik doe geen open schoenen aan en ik doe zeker geen hakken aan bij uitgaan want dan ga ik echt dood :stuck_out_tongue:

Ik zou het niet weten, gewoon hetzelfde als wat hier boven genoemd is?

Ik zou schoenen aan doen met een beetje grip want anders ligt heel de avond op de grond te spartelen.

en ik neem altijd een klein tasje mee (geen rits trouwens) en ik wou me mobiel meenemen, en ik was dan van plan een hoesje mee te nemen (in een soort van portomonnee vorm) zou dat mijn mobiel redden?
ik weet niet of jullie nu snappen wat ik bedoel hahaha

Ik zou je telefoon, geld of pinpas in een plastich zakje doen. Dan blijft hij in iedergeval droog.

haha als je dit zo hoort zou ik niet echt meer zin hebben in schuimparty :dp

ik zou een bikini er onderaan doen (eentje met beugel)

hahah ik heb er nog steeds zin in hoor:P

vooral geen wit aandoen

en het lijkt mij ook geen slim om papier geld mee te nemen of niet?

Ik ben vorige week geweest:

• Schoenen aan die vies mogen worden (All stars)
  • Als je je jas ophangt bij de garderobe, zorg dat je kaartje niet nat wordt, want dan kun je jas niet meer ophalen
  • Papiergeld heeft idd geen zin
  • Als het kan, laat je mobiel thuis of stop hem in je jaszak als die in een garderobe hangt waar niet gestolen kan worden. Desnoods geef je hem aan een vriendin die niet in het schuim gaat staan.
  • Zorg dat je niet recht onder het kanon staat en niet middenin de groep die zich onder het kanon verzameld. Mijn vriendin stikte bijna! Zorg dus dat je weg kan!

Eigenlijk is het het makkelijkst om weg te lopen van de dansvloer als het kanon aangaat, en dan teruggaan als het kanon weer uitstaat. Dan worden ook alleen je schoenen en onderkant van je broek nat. Maar ik weet niet hoe jouw discotheek eruit ziet.

Doe kleren aan waarvan het niet erg is dat ze vuil worden en nooit meer proper worden.

Ik ging ook eens naar een schuimparty, er kwam een vlek op mijn jeans en die is er nog steeds niet uit. :s

Ohja, waterproof makeup

is het zo erg? xD

ik ben er wel eens bij een geweest en dat was wel leuk, ook al doet het wel een beetje pijn als het in je oog komt, het blijft zeep he…

best veel mensen hadden zwemkleding aan, en een krotere broek is handig, want als je nat naar huis moet kun je makkelijker ziek worden. Neem als het mogelijk is een ander shirtje mee en stop die in ee ntas voor bij de garderobe.