Schuimfeest

Ik heb volgende week een schuimfeest maar ik heb echt geen idee wat je dan aan kan doen, ivm nat worden en doorschijnen etc… Wat zouden jullie aan doen?

Zwart shortje, zwart hemdje en een los fladderig topje.

Ik zou iets simpels aantrekken: broek, shirtje, allstars. Misschien nog accessoires om het op te leuken. In elk geval geen kleding die niet vies mag worden.

Oude schoenen die nat/vies mogen worden, spijkerbroek, donker shirt en waarschijnlijk nog een droog vest. Iig geen mooie jurkjes of dingen die ik per se schoon wil houden.

Haha, hier had gisteren ook nog iemand een topic over en zij ging volledig in het wit :’)

Je kan er eventueel een bikini onder aan doen? (:

ik ga morgen naar n schuimfeest… x)
ik doe gewoon oude schoenen, n broek en n shirtje met hemdje eronder aan.
verder alleen n ketting, omdat ik bang ben dat t kwijt raakt of kapot gaat.

zwarte bh, wit shirt :smirk: … nee, schuimfeesten sowieso… :tipping_hand_man:

ik zou gewoon kleding aantrekken die comfortabel zit en gerust vies mag worden.

Ik heb ook een schuimfeest over een paar weken!
Maar even een vraag aan iedereen: word je spijkerbroek geruïneerd met schuimvlekken of kan je die daarna nog gewoon aan?

waar denk je dat schuim van gemaakt is?

Ik zou oude kleding aandoen.
Toen ik naar een schuimparty ging had ik ballerinas, een legging en een strak jurkje aan. Het was binnen echt superwarm; daar was dus echt een topje nodig. Maar buiten was hert daarentegen ijskoud.
Mijn ballerinas waren niert echt door het schuim geruineerd ofzo, wel waren ze helemaal vies omdat er allerlei rommel in dat schuim gaat zitten van wat onder schoenzolen zit bij mensen… En ik had er veel glas in.
Ik zou ook niks wijds aandoen, want dan gaat dat zo langs je plakken.

Ik zou sowieso geen spijkerbroek aandoen, dat zit echt superkt als het nat wordt…

^ Van zeep en water :’)?

@desaparece wat dan wel…?

lol yeah I think that answers your question occasion18

^ hahaha okee ja.

Wat ik in de reactie erboven beschreef bijvoorbeeld…

^ sorry, niet gelezen!

ok serieus; ik zou een huidskleurige BH aandoen met een leuk gekleurd shirt en een spijkerbroek met sneakers. Dan zou ik een extra paar kleren meenemen om aan te doen als je naar huis gaat.

er kom water in je schoenen, dus sneakers worden dan helemaal zwaar en soppig.