Schuim in urine + buikpijn

Ik hoop dat er nog iemand rond dit tijdstip online is. Ik heb nu sinds dik een dag ondanks dat ik twee liter gedronken heb donkere urine en boven op de urine drijft een soort troebele schuim. De urine ruikt ook vrij sterk. Ook heb ik al een paar dagen behoorlijk wat buikpijn helemaal onder in de buik. De pijn straalt een beetje uit naar de rechter zijkant. Ik heb verder geen klachten tijdens het plassen oid, ik ben onder behandeling bij een bekkenfysiotherapeut voor niet goed kunnen leegplassen. Ook heb ik sinds zondag geen ontlasting meer gehad.

Is het noodzakelijk om morgen naar de huisarts te gaan of is afwachten en goed in de gaten houden ook voldoende??

Ga naar de dokter meid.

Inderdaad, bel morgenochtend gelijk met de dokter en geef je klachten door of neem contact op met je bekkenfysiotherapeut wanneer je denkt dat deze hier meer over kan vertellen.

Even de dokter bellen kan nooit kwaad, je hoort vanzelf of je langs moet komen of niet.

Dat was mn dagje wel, ben eerst naar de dokter geweest en heb een potje urine ingeleverd. Word ik twee uurtjes later gebeld dat ik een blaasontsteking had en dat er wat te veel eiwit in de urine zit. Dus door voor bloedprikken en nu aan de antibiotica.

Beterschap! Goed dat je contact opgenomen hebt met je dokter!

Verstandig dat je gelijk naar de dokter bent gegaan, succes met de behandeling en hopelijk ben je er dan snel doorheen.