schuifjes

Ik gebruik soms wel eens haarschuifjes voor in mijn haar.
Alleen het probleem is dat ze er bij mij telkens uitvallen.
Ik heb van iemand gehoord dat je ook schuifjes kan nemen die er niet zo snel uitvallen. Soort van anti slip.
Mijn vraag is waar kan je deze kopen? Ik heb gekeken op de kruidvat site maar stonden alleen ‘normale schuifjes’. Of misschien kun je ze wel gewoon in de kruidvat kopen?

Thanks for your help :wink:

Gebruik je ze wel goed?

Ja, ik gebruik ze gewoon goed. Het is alleen dat als ik bijv. ga rennen er ze dan uitvallen. Of als ik ze een langere tijd in heb dat ze er dan uitvallen.

Ik vind die ‘ribbels naar beneden’ shit een beetje overdreven.
Als je gewoon de juiste schuifjes gebruikt blijven ze ook zitten.
Die kun je onder andere kopen bij kapperswinkels zoals ‘Hairzone’
Daar zijn de schuifjes wat stroever van en dan blijven ze goed zitten.

Zenner heeft speciale haarklemmetjes, elastiekjes enzo met ‘anti-slip’. Misschien ook schuifspeldjes?

Oke bedankt! Ik zal binnenkort kijken! @wonderwall

Zenner heeft idd van die stay-in-hair schuifjes volgens mij. Die kan je wel gewoon bij kruidvat kopen, alleen niet op de site.

Je kan ook de schuifjes kruisen, dus altijd 2 schuifjes op een plek indoen en dan zorgen dat de 1 over/om de ander heen gaat. Bij mij blijven ze dan altijd stukken beter zitten, ook al zijn het goedkope schuifspeldjes

Idd Zenner en dan twee over elkaar schuiven als een X :slight_smile:

Ik wist niet dat die ribbels naar beneden moesten zitten :’)
Maar ik kruis ze ook meestal voor meer stevigheid!

Inderdaad, bij mij zitten ze juist steviger als ik ze met de ribbels omhoog draag.

Oke bedankt!

Beschadigd die anti-slip je haar niet?? Ik had dat ook met elastiekjs van Zenner en het was idd niet goed voor je haar, zeiden ze bij de kapper ook want ik had op gegeven moment allemaal rare pluizige plukken omdat je haar ervan ging ‘‘afbreken’’…

Ik kom juist helemaal niet weg met die ‘‘geribbelde’’ speldjes hoe ik ze ook draag. Maar met deze klik spelden kun je juist alle kanten op en blijven bij mij altijd goed zitten, zelfs tijdens het sporten en zelfs nog als ik tijdens het slapen gaan vergeet ze uit te doen. Dan merk ik de ochtend erop dat ik ze nog in mijn haar heb zitten.

http://www.drogisterij.net/site/watermerk.php?image=ZN6404_1_Zenner_Klik_klak_7cm_Zwart.jpg&dim=400

Ik heb inderdaad precies hetzelfde, het maakt niet uit hoe ik ze in doe, ze vallen er altijd uit :cold_sweat:

Ah, ik bedoel deze:
Zijn wat stroever (en ietsje duurder) dan andere schuifjes, maar blijven bij mij de hele dag op hun plek.

^ Die zijn inderdaad heel fijn!

!!!

Bovendien vind ik het er erg gek uitzien als die lange platte kant naar boven zit, die steekt dan altijd 10 km uit.

Anyway, ik zorg altijd dat ik 2 speldjes kruis. Dan blijven zelfs cheap-ass Zeeman speldjes perfect zitten doordat ze ribbeltjes in elkaar haken.