Schuifelen ?!

Heeeei ,

oke ik ga binnenkort met een jongen ‘schuifelen’
maar het probleem is .
We hebben allebei geen idee hoe het moet
kunnen jullie misschien uitleggen hoe het moet of waar je handen moet laten enzo … sorry als dit een stomme vraag is !
Tips zijn ook heel erg welkom <3 :ok_woman:

xx Alvast bedankt :kissing:

plan je dat vantevoren?

Uuuhm.
Hij zijn handen op jouw heupen en jij de jouwe om zijn nek (meestal :stuck_out_tongue:).
En dan langzaam een beetje heen en weer bewegen ofzo? XD
Pff sorry voor de slechte uitleg maar kan het niet beter uitleggen :stuck_out_tongue:

maar sorry ik zal toch even reageren.
Hij legt bijvoorbeeld zijn handen op jouw heupen, en jij de jouwe bijvoorbeeld om zijn nek. Dan draai je gewoon langzaam rondjes op de muziek. Je moet er eigenlijk gewoon niet over nadenken :slightly_smiling_face:

-

[i]Ehh oke, vind die jongen het niet vreemd om met jou te gaan schuifelen tijdens een afspraakje? Ik bedoel… Wat gaan jullie op de 1e date doen? Ja, we hebben gepland dat we gaan schuifelen.

Maar oke, het kan. In ieder geval wat iedereen hier zegt…[/i]

Ik vindt schuifelen saai, schuren met je vriendje is veel leuker.

Het gebeurt allemaal vanzelf haha

Geen date , een disco feestje :wink:

HAHA

(:

Of daggeren.

Haha, jhaa idd schuifelen is saai:kusje:

En jij bent een slet^

Maar iniedergevaaaal.
Gewoon jouw handen rond zijn nek en hij moet zijn handen om jouw middel. En dan een beetje heen en weer.

Een jongen leid dus jij hoeft je geen zorgen te maken maar je vriend en jij kunnen ook wat youtube filmpjes opzoeken en daarvan leren

Ik een slet? Sarcasme, anyone? …

haha ik heb gister ook idd filmpjes bekeken ! (:
ik weet alleen niet zeker of hij de leiding zal nemen want hij is ja hoe zeg je dat …
geen leider hij is denk ik tenminste daar te lief voor ! ;$

ik deed t pas ook voor t eerst en tis echt makkelijk. je doet je arme gewoon om zn nek en hij om jou middel ( net als een soort knuffel. en dan gewoon een beetje heen en weer wiegen. ojah ik had dus dat ik te klein was dus dan doe je gewoon je hande om zn middel en hij om jou nek. haha tis echt heel makkelijk het lijkt eigenlijk gewoon op knuffelen