Schrik!

Hee!

Morgen hebben we een examen zang in de refter. Het 1ste, 2de en 3de jaar zullen daar bij zijn. De vorige keer ben ik gewoon weggelopen terwijl de muziek startte waardoor ik een dikke 0 had op m’n rapport. Mijn vriendinnen zeggen dat ik niet vals zing en vinden daarom dat ik me aanstel. Hebben jullie tips…

Waar slaat je topictitel op?

Oh :’) Schrik om te zingen zeker?

Maar gewoon doen? Wat heb je te verliezen? Je zult vast niet te slechtste zijn.

Als je voor de mensen massa staat, gewoon denken dat iedereen in z’n onderbroek staat.

boe!

sorry dat was het eerste waar ik aan dacht toen ik de titel las XD

naja succes

Bij zingen draait het allemaal om durven en je kan weinig verkeerd doen. Zolang je je best doet, krijg je goede cijfers. Je hoeft niet eens te kunnen zingen!

Oké dit is niet hard bedoeld ofzo maar: als je gewoon zingt (ookal is het niet zo goed!) stel je je minder aan dan wanneer je wegloopt. Lijkt mij toch.

Dit zou voor mij echt niet werken. Ik zou het waarschijnlijk alleen maar uitproesten van het lachen en daardoor niet meer in staat zijn te zingen :’)

Maargoed, je kan ook proberen om over de massa heen te kijken zodat je ze niet echt ziet. Uiteindelijk kan je er toch alleen maar het beste van maken.

Gewoon denken dat je thuis staat te zingen ofzo. (:

misschien moet je wat vaker voor groepen zingen, voor familie of vrienden. Dan is het later veel makkelijk om te zingen voor een groep onbekende mensen!

Playback?