Schrijven op een geverfd houten kastje.

Hoi allemaal,

Ik ga op kamers dus ik ben druk bezig met het inrichten van mijn nieuwe kamer in Nijmegen en vandaag heb ik daarom een oud houten nachtkastje wit geverfd. Nu kreeg ik eigenlijk opeens het idee dat het wel leuk zou zijn om er allemaal zinnetjes van mooie liedjes op te schrijven. Maar nu vraag ik me dus af of dat mogelijk is op geverfd hout en wat voor soort stift (of iets anders?) ik dan zou moeten gebruiken. Heeft iemand ideeën? Bedankt alvast!

xx

Benzinestift?

Waterwaste stift

gewoon met verf? eerst met potlood tekenen en dan met een dun kwastje overschrijven

Ik dacht inderdaad met watervaste stift, met een kwastje lijkt me moeilijk.

Even off-topic;
Waar ga je op kamers? Ik ga namelijk ook in Nijmegen studeren over een jaar en moet dan ook op kamers.

Oke bedankt voor de tips! Ik heb hier een permanent marker, watervast, dus ik zal het zo eens voorzichtig eerst op de onderkant proberen of het lukt.

@ongepastenaam: Ik ga op kamers in de Geulstraat in Nijmegen. In een huis met 4 studenten op de begane grond (daar zit ik) en 6 boven (2 aparte huizen eigenlijk). Als je tegen die tijd een beetje gaat zoeken naar een kamer kan je me altijd even een berichtje sturen, misschien is er dan wel iets vrij en kan ik je naam doorgeven!

Het is gelukt hoor! Ik dacht misschien vindt iemand het nog leuk om het resultaat te zien :wink:

http://24.media.tumblr.com/tumblr_low1p7B0zw1qhwunjo1_500.png

Wat issie leuk geworden!