Schrijfwedstrijd

[b]Hallo,
zoals je ziet ga ik een verhalenwedstrijd maken, ik denk dat iedereen wel weet wat dat is.
Ik geef je een opdracht waarover je moet schrijven, en je levert het binnen een bepaalde tijd in.
Ben je te laat, doe je niet meer mee met de wedstrijd. Je moet je ook aan deze regels houden:

• je moet serieus meedoen
  • je houdt je aan het minimum en het maximum van de bladzijden
  • er wordt niet gescheld in het verhaal
  • je mag niet zomaar stoppen met schrijven, je moet het dan wel melden bij mij

Ik ga het meeste letten op de spelling, en hoe je schrijft (de stijl). Er mogen ook maar acht deelnemers meedoen aan de verhalenwedstrijd, ben je te laat, heb je pech. Ga dan niet iemand van de lijst verwijderen en jezelf erbij zetten!

De deelnemers:

-
-
-
-
-
-
-
-

Je moet je verhaal plaatsen op het topic, als je het verhaal hebt gepost, dan geef ik je een punt.
Ik zal je nu vertellen wat opdracht één is:

Je moet in de ik-vorm schrijven, over een meisje. Ze is heel verlegen, en durft bijna niks. Totdat ze met haar beste vriendin naar een kermis gaat, en ze in een spookhuis is beland. Sindsdien ze daar is geweest, is ze niet verlegen meer. De anderen vragen zich af hoe dat kan. Het maximum wat je mag schrijven is tot de drie word-bladzijden.

Je moet het verhaal binnen nu en 18 maart hebben ingeleverd. Ik hoop dat jullie allemaal veel lees/schrijf plezier hebben.
[/b]

Nogal leeg hier…

Het is hier dood en het is gescholden
Ik denk dat iemand het topic kan sluiten.

Het is hier dood, en het is gescholden, hihi
leuk gevonden!:stuck_out_tongue:

ik doe mee, als er tenminste nog meer mensen mee gaan doen!

De deelnemers:

• Stylistic
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

Same here !

ik wil meedoen !

Dit
is
uit
2009
jezus

Ja ehh, misschien de volgende keer even rekening houden met de huge ass waarschuwing die boven het reactievakje staat. :"D
Slotje.