Schrijfwedstrijd!! Iedereen is welkom

Heb er zin in!!!

Uppie

Wat vinden jullie leuker: meer rondes met minder afvallers, of minder rondes met meer afvallers?

minder afvallers ^^
ik wil ook meedoen, hehe.

Meer rondes met minder afvallers :slightly_smiling_face:

Meer rondes met minder afvallers inderdaad! :slightly_smiling_face:

ik schrijf je erbij :slightly_smiling_face:

Haha, ik ben iets te enthousiast. Oké, dit is mijn inzending en dit is het liedje wat ik erbij gebruikt heb: klik.

Ik hield het koude, maar vlijmscherpe mes tegen de huid van mijn pols aan en staarde naar de oude littekens. Ik had mezelf beloofd te stoppen, maar ik kon het niet. Het was mijn… Mijn verlossing. Als het warme bloed langzaam langs mijn arm stroomde en de pijn tot me doordrong, was dat nog het enige wat ik voelde. Maar nog steeds zat ik daar, eenzaam op de betegelde vloer van de badkamer. Twijfelend of ik het wel zou doen, of ik het echt wilde. Want ik wíst, dat het deze keer anders was. Ik wist dat dit de keer ging zijn dat ik het niet op het nippertje ging halen. De tranen rolde als gekken over mijn wangen, waardoor mijn zicht wazig werd. Het mes lag de helertijd rustig tegen mijn pols aan, maar ik voelde nog niks. Je bent lelijk. Ik drukte het mes steviger tegen mijn huid aan. Dikzak. Nog harder. Wie wilt jou nou? En liet het mes met een simpele beweging erlangs glijden. Je bent niks waard! De dunne lijn op mijn bleke en dunne arm begon te prikken. Niemand mag je, weirdo. De lijn kleurde rood en werd dikker. Je stelt niks voor. De felrode vloeistof druppelde op de grond en opnieuw zette ik het mes op mijn huid, negeerde de vreselijke pijn. Aansteller. Opnieuw gleed het mes door mijn huid, dat keer dieper. Kijk je hoofd nou eens, lelijkerd. En nog een keer, ik probeerde het wat sneller te laten gaan. Ik wilde weg. Weg van de vreselijke woorden die ik elke keer naar mijn hoofd kreeg gegooid. Weg van alles. Weg van het lichaam dat ik had, waar ik van walgde. Weg van de gedachtes die ik had, die nergens op sloegen. Ik was ook waardeloos, ze hadden gelijk. Mijn ogen staarde naar de wonden op mijn pols, alle opnieuw opengesneden littekens. Je bent gewoon een onzeker wrak, get over it! Ze bloedden en het waren er ondertussen een aantal. Ik kon ze niet tellen, het waren er te veel en mijn zicht was onduidelijk. Zwarte vlekken en alles draaide om me heen. Verward knipperde ik met mijn ogen en liet het mes rustig op de grond vallen. Was dit het? Ging ik… Weg? Voor de laatste keer bekeek ik de rode strepen op mijn arm en liet mijn hoofd neerzakken op mijn knieën. Ik sloot mijn ogen en wachtte, ik wachtte op het moment. Het moment, waarvan niemand echt wist hoe het ging. Ik hoopte dat het snel zou komen, maar het duurde een eeuwigheid. Mijn hoofd bonkte, het deed pijn. Mijn polsen brandden, nog meer pijn. Mijn hele lichaam deed pijn, tot aan mijn botter. Maar ik ging niet. Het moment kwam niet. Hoe erg ik ook hoopte, wenste, bidden… Niks.
Een zacht geklop klonk van de op slot gedraaide badkamerdeur. “Olivia, ben je daar?” Zijn stem was zo engelachtig, zo mooi. Maar ruw. Hij had me verraadde. Hij was een verrader. Hij loog. Niets wat hij zei was waar. Hij was het zoveelste persoon in mijn leven dat mijn vertrouwen kapot had gemaakt. Hij was er gewoon één van. “Olivia, het spijt me.” Hij was te laat. “Ik wilde het niet, echt niet.” Ik kon… Ik kon het hem niet niet vergeven. Ik móest het hem gewoon vergeven. Zijn stem klonk gebroken. Niemand had ooit zo tegen mij gepraat, zo om me – hoe noemde je dat? Gegeven? Hij gaf om me. “Olivia, alsjeblieft.” Huilde hij nou? Hoorde ik hem snikken? Langzaam stond ik op, met het beetje kracht wat ik nog had. Ik maakte aanstalten naar de deur toe te lopen. Hij was te laat. Ik zakte door mijn benen en knalde met mijn hoofd tegen de ijskoude grond. Ik mocht weg. Zwart was de kleur voor mijn ogen, terwijl ik voelde hoe ik langzaam wegzakte. Ik was weg.
Do you realize the words you say, make bruises that don’t fade away? Are you happy now?
657 woorden.

meer rondes en minder afvalllers kan ik meer schrijven!!!

@shayrajonas Heftig stukje

@shayrajonas Wauw! Bedankt dat je het nu al inlevert :slightly_smiling_face:

Haha, alsjeblieft (:

Ok het worden dus meer rondes en minder afvallers :slightly_smiling_face:

Up

Ik ga vanmiddag beginnen met schrijven. Ik kan gewoon niet wachten!!!

Ik zit nog een beetje in de knoop met welk liedje ik moet pakken haha

Vooral beginnen met schrijven @LikeAFairytale !!

Gewoon het liedje dat je het mooiste vind pakken? @WriteLove

up

Goed, mensen, de deadline is 29 december, hebben jullie dan nog genoeg tijd?

Jaaa