Schrijfwedstrijd!! Iedereen is welkom

Heey :slightly_smiling_face:

Omdat ik persoonlijk heel erg veel van muziek en schrijven houd, leek het me wel leuk met beide iets te doen. De rondes en afvallers per ronde liggen aan het aantal deelnemers. Minder dan 12 deelnemers betekend 4 rondes en 3(of minder) afvallers per ronde, als er meer deelnemers zijn dan moet dit nog besloten worden.
Ik jureer, zodat er geen ruzie in de jury kan ontstaan.

Deelnemers:

• WriteLove
  • Pevensie
  • NewYorkLoverxx
  • mentioned
  • Heartbreak
  • shayrajonas
    - DesignerToBe
  • WinterFairy
  • Sopron
  • pizzachick
  • Marchal
    -

Opdracht 1:
Neem een stukje tekst uit een liedje dat jou erg aanspreekt over(maakt niet uit welke taal) en schrijf er een verhaal bij, probeer het beeld dat jij bij het liedje krijgt te beschrijven.
Aantal woorden: maximaal 700 woorden, je mag er ongeveer 30 woorden overheen gaan als het niet anders kan.
Deadline: 29 december
Taal: Engels of Nederlands, eigen keuze.

Afvaller: shayrajonas
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[b]
[s]Opdracht 2:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~[/b]
Onder de uitleg geef ik 6 zinnen, daaruit mogen jullie er een kiezen waarmee je jouw verhaal begint.
De zinnen:

• Ik hou van lezen, wanneer ik lees word ik meegesleept in een stroom van woorden, als ik lees lijken de letters tot leven te komen onder mijn ogen…
  • Zware voetstappen galmde door het steegje, mijn hart sloeg op hol…
  • Ik had nooit gedacht dat het zo snel zou gaan, maar het ging sneller dan ik ooit had kunnen dromen…
  • De meeste mensen zijn negatief ingesteld, ze zien alleen het slechte in mensen, dat snap ik nooit…
  • Al dagen vragen ik me af hoe ik het ga vertellen, hoe ik haar ga vertellen dat ik verliefd op haar ben……
  • Mijn ogen werden groot, dit kon gewoon niet waar zijn!
    Aantal woorden: Minimaal 600 woorden, het mag zo lang worden als jij wilt.
    Deadline: 20 januari
    Taal: Nederlands (of Engels, maar dan moet je de zin even naar het Engels omzetten.)[/s]

Opdracht 3: De Finale
Deze opdracht is vrij schrijven, omdat ik wil kijken of jullie zelf ook inspiratie hebben. Het mag over van alles gaan, wat er op dit moment in jou leven omgaat, een dagboekfragment, een onderwerp dat jou interesseert, noem maar op.
Aantal woorden:
Minstens 600, meer mag altijd.
Deadline:
20 februari (te laat? de deelnemer die het wel op tijd heeft ingeleverd wint, beide niet ingeleverd, dan wordt de deadline maximaal 1 week verschoven.)
Taal:
Zoals gewoonlijk Nederlands of Engels.

Veel succes in de finale!!!

Beoordeling is nu gewoon hetzelfde als in de 1e ronde.

Punten waar ik op beoordeel:

• Spelling (met uitzondering van dyslectici)
  • Originaliteit/creativiteit
  • Woordenschat (synoniemen, variatie tussen moeilijke en makkelijke woorden, etc.)

Laat je het me even weten als je meedoet?? :slightly_smiling_face:
Succes!!

Woewww I’m in!! :slightly_smiling_face:

Ik ook :slightly_smiling_face:

Leuk!! jullie staan erbij :slightly_smiling_face:

ik doe mee !

je staat erbij :slightly_smiling_face:

Up, meer mensen?

Niemand? :cry:

Ik begin pas aan mijn verhaal als er genoeg mensen zijn, al heb ik nu al heel veel inspiratie :slightly_smiling_face:

Ik hoop ook dat er nog meer mensen bij komen! :slightly_smiling_face:

Ja ik ook :slightly_smiling_face: dan kun je lekker veel rondes doen enzo, en kan ik veel van jullie lezen :slightly_smiling_face:

Het gaat sowieso door hoor, zelfs als het maar drie deelnemers blijven, ik wacht alleen nog even voor het geval er toch nog wat bijkomen :slightly_smiling_face:

kan ik nog mee doen (; ?

Tuurlijk, ik zet je erbij :slightly_smiling_face:

Wanneer wordt de deadline bekend gemaakt? :slightly_smiling_face:

Ik wil ook graag meedoen als het nog kan?

mag ik ook nog meedoen???

je staat erbij

Je staat erbij :slightly_smiling_face:

Zondag 4 december maak ik de deadline bekend :grinning: