schrijfster blog gezocht

Hopelijk staat dit topic hier goed, ik zat te twijfelen tussen hier en media, maargoed.

Een tijd terug had ik hier ook al een oproep geplaatst voor een schrijfster op mijn blog http://www.budgetproof.nl. Daar kreeg ik een hele leuke reactie op en die schrijfster heeft altijd hele leuke berichten geschreven! Helaas heeft zij het op dit moment te druk met haar school en valt het niet meer te combineren met het blog. Daardoor zijn wij op zoek naar een nieuwe schrijfster!

Op budgetproof.nl schrijven wij met 4 meiden over voornamelijk beauty. Wil jij graag schrijven op een blog maar vind je het te veel gedoe om zelf een blog te beginnen of heb je geen tijd om dagelijks te schrijven? Lees dan even verder!

Wij zijn op zoek naar een schrijfster die 3 keer in de week een bericht kan plaatsen. Je krijgt vaste dagen, maar doordat berichten ingepland kunnen worden kun je op het moment dat voor jou het beste uitkomt je berichten schrijven. De dagen die je in dit geval zou krijgen zijn zondag, dinsdag en woensdag.
Omdat ons blog budgetproof heet zul je voornamelijk schrijven over goedkopere producten. Er zit af en toe wel een luxere uitschieter tussen, maar over het algemeen schrijven we alleen over producten die voor (bijna) iedereen betaalbaar zijn.
Naast reviews kun je natuurlijk ook shoplogs schrijven, filmpjes opnemen, tips delen, doe het zelfs delen, etc. Ook mag er wel wat over fashion geschreven worden, maar dan ook hierbij gericht op budget.

Ben je geinteresseerd? Stuur dan even een mailtje naar budgetproof@gmail.com met daarin een stukje waarin je jezelf voorstelt. Ook zou het handig zijn als je er een soort van “proefbericht” bij doet, waardoor wij goed kunnen zien of jouw manier van schrijven bij ons past.

even een upje voor mezelf :stuck_out_tongue:

ik voel me wel een spammert nu, maar dan even snel nog een upje!

up

Ik geef je ook wel even een upje :grinning:!

Ik ben bezig met eeb eigen blog. Nog een blog erbij zou me teveel worden. :stuck_out_tongue:

upje ^