Schrijfcontest bij Ananouk en Epiic

kan ik ook nog meedoen?:blush:

Iedereen die nog mee wilt doen kan mee doen. Karlijn begint nu als jurylid. De opdracht komt eraan, Karlijn zei me dat ze in het weekend aan de slag zou gaan met de opdracht. (:
Ik zet jullie allemaal bij de beginpost.

Up =)

Komt de opdracht ook nog?

Karlijn heeft mij gisteren een berichtje geschreven, ze doet niet meer mee. zowel niet meer als jurylid als deelnemer (volgens mij). Dus dan komt het op mij aan. Ik zoek nog wel een ander jurylid nu, dus het zou wel fijn voor mij zijn als iemand zich zou aanmelden. Ik ga aan de gang met de opdracht. Als het leren en het oefenen voor de musical een beetje mee zit is de opdracht er zondag!

het spijt me echt heel erg meiden… er kwamen wat belangrijke dingen tussen. ik hoop dat het jullie lukt!

Opdracht:
Sinterklaas komt er over een tijdje weer aan. Natuurlijk pas over een maand, maar het leek me leuk Sinterklaas nu als thema te gebruiken. Je verhaalt speelt af op vijf december, pakjesavond. Het verhaal moet geschreven zijn vanuit een volwassen vrouw. De hoofdpersoon viert het met haar familie vanwege de vele nichtjes en neefjes. Maar deze pakjesavond word niet zoals het gewoonlijk is. Wat er gebeurd mag je zelf verzinnen.
Aantal woorden: +700
Extra: Bij deze opdracht kun je voor de creativiteit kun je extra punten verdienen. Maak hier gebruik van!
Deadline: 14 Oktober.

http://media.tumblr.com/tumblr_lcag0oXiko1qdhph4.png

Lekker vroeg en zo, ik barst niet echt van inspiratie!

Niet echt een geslaagde opdracht, excuus daar voor.

Haha oké grappig thema. Ik speel zelf zwarte piet bij de intocht hier in Leeuwarden dus dat is best leuk haha. Eens kijken wat ik hiermee kan!

Ah, ik ben eens zwarte piet geweest op het werk van mijn moeder (Ze werkte met gehandicapte kinderen.) Maar goed toen was ik een jaar of negen, wou ook zwarte piet zijn bij de intocht in mijn vorige woonplaats toen maar dit mocht niet. Later geen interesse meer in gehad.

OH LEUK. Ik ga gelijk schrijven ^^

Maakt het uit of het een open of gesloten eind is?

Ik moet trouwens in de week van 5 december en de week daarvoor, zwarte piet spelen in het zwartenpietenhuis voor mijn opleiding :’)

Nee.

Ik zou ook graag mee willen doen, lijkt me leuk om een keer te doen (:
Aangezien ik de laatste tijd behoefte heb om verhalen te schrijven en geen idee heb wat het onderwerp moet zijn, lijkt het me extra leuk om mee te doen haha.
Weet niet of ik nog mee kán doen?

Jep, dat kan in principe wel aangezien de opdracht net geplaatst is.

@Epiic, ik wil wel met jou jury zijn?
Ik houd van schrijven, maar dat ga ik deze periode toch niet redden.
en het jury spelen met iemand anders, vind ik ook erg leuk!
Dus als je er belang bij hebt?
Note me even?(:

Dat komt goed uit! , ik note je morgen middag/avond even.

@Epicc,

helemaal goed! ik reageer na 7!
moet eerst werken… fml.

Up.