Schrijfcontest bij Ananouk en Epiic

http://i48.tinypic.com/6jprsw.jpg

Hoi, leuk dat je een kijkje neemt. Ik had vroeger een schrijfwedstrijd en ben ook jurylid geweest bij de oneindige schrijfwedstrijd van Rosa. Deze liep helaas een beetje dood.

Nu ben ik toch maar weer een nieuwe schrijfwedstrijd begonnen! Maar nu gaan we het anders doen.Hoe ga ik dat doen?

In deze schrijfwedstrijd zijn er elke keer vijf rondes. Aan het einde van de vijf rondes krijgt de winnares een mooie unieke siggy met Url toegestuurd. Daarna beginnen we opnieuw met vijf rondes. Voor we opnieuw beginnen geven we anderen de kans om ook nog mee te doen of af te kappen.

Hoe kun je winnen?
We doen dit met punten. Het aantal punten word per ronde bij elkaar opgeteld en de persoon met de meeste punten wint. Zo doen we het!

Extra:
Bij deze contest zijn Ananouk en ik samen jurylid. Nu denk jij waarschijnlijk dat wij hiermee het gemiddelde pakken van de twee uitslagen. Maar wij doen het anders.
Na elke vijf rondes veranderen Ananouk en ik van rol. Ik ben bijvoorbeeld nu het jurylid en Ananouk doet mee aan de opdrachten.

Het jurylid verzint zowel de opdrachten als de uitslagen!
Is het een beetje duidelijk? Vragen kun je altijd stellen.
Deelnemers:
Sunflowerss
GevuldKoekje
Turquoised
Skyelover

Rondes:

Opdracht 2:
Woorden: +700 t/m 1000.
Deadline: vóór zevenentwintig oktober 24:00
In de tegenwoordige tijd, geschreven vanuit de eerste persoon.
Bij deze opdracht schrijf je een verhaal waarin je grootste angst uitkomt.

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRde_UGYF5wlNqoJalcuxSQ6Fgf9ggisKL_xhmoDH1jUDUCMD2dZQ

Goed, ik wou dus een foto van een clown of iets engs neer zetten maar goed toen ik dat op zocht onder tumblr zag ik dus allemaal dingen die ik op dit tijdstip niet wil zien…

Im in

Ik heb je erbij gezet, gezellig!

Ik doe mee! :grinning:

leuk dat er al deelnemers zijn!

Je staat er ook bij! Karlijn, ik wou bij ongeveer acht mensen de eerste opdracht opgeven?

ik zou zeggen nu de opdracht, bij 5 mensen een deadline. dan kunnen de mensen die er nu al zijn vast nadenken

Count me in :grinning:

ik wil ook wel mee doen !

Ik zet jullie erbij! Ik vind het goed hoor karlijn, dan hebben we nu vijf deelnemers (met een van ons erbij). Wie gaat de eerste ronde beginnen als jurylid?

Om de hoeveel dagen/weken heb je een nieuwe ronde? En hoelang moet je geschreven stuk ongeveer worden? Ik wil wel graag meedoen maar ik ben best druk (eindexamenjaar) dus ik moet even kijken. Ik wil namelijk ook niet afhaken omdat ik dat toch geen tijd blijk te hebben.

Dat weet ik niet precies aangezien ik dit samen doe met Karlijn, dus dit zou ik eerst aan haar moeten vragen. Maar in ieder geval als ik de opdrachten verzin en het mijn beurt is om voor jurylid te spelen zul je voor de rondes ongeveer twee weken de tijd hebben. Over het aantal woorden, dat zal minimaal 550 en maximaal 750 wat ik zal opgeven bij de opdracht. Hoeveel het precies word ligt aan de opdracht maar in ieder geval daar tussenin. Dit is dan zeg maar hoe ik het wil gaan doen maar nogmaals, ik weet niet hoe Karlijn hierover denkt dus dit ga ik nog met haar overleggen.

Ik ga haar vanavond noten om nog wat dingen te bespreken! (:

Is goed! Ik denk dat ik toch wel mee gaan doen dus je kan me er wel bij zetten! In twee weken zou het toch moeten lukken haha

Jullie staan er allemaal weer bij!

Mag ik toevallig ook nog meedoen? Of kan dat niet meer, zo niet, niet erg haha :")
Ik heb nog nooit een écht verhaal geschreven of met zo’n contest meegedaan dus waarschijnlijk faal ik keihard, maar oké haha.

eh , sorry maar ik schrijf me uit. Ik ben 10 en kan nog niet heel goed met leestekens enzo werken !
Zorrieknorrie

Hoeveel mensen willen jullie doen voordat de eerste opdracht er komt? Ik ben nieuwsgierig!

Eigenlijk vijf maar ik ben heel sloom en zo en ik houd me niet aan dingen die ik zeg.
Maar ik ga nu meteen die note sturen en daarna huiswerk maken.

Kan niet wachten.