Schriften?

Hallo!

Aangezien we volgend jaar waarschijnlijk niet meer in de werkboeken mogen schrijven, (net zoals dit jaar) vraag ik me af hoe jullie het gaan doen. Gewoon schriften, college-blokken, of misschien multomappen met blaadjes?

Groetjes :slightly_smiling_face:

Daar ga ik nu echt nog niet over na denken xD
Maar ik doe gewoon zelfde gewone schiften als dit jaar… Beviel me prima dus :stuck_out_tongue_winking_eye:

Haha :stuck_out_tongue: Ik heb al een maand vakantie dus begin me nu weer te vervelen :stuck_out_tongue:

Ik zou het dan gewoon in A4 schriften doen denk ik (:

huh, je mag toch gewoon in werkboeken schrijven?

Het zijn ‘gratis schoolboeken’ dus waarschijnlijk niet…

je hebt ook van die college blokken met tabbladen erin (bij de hema heb je met 4 tabbladen)
dat is ook handig! gelijk voor 4 vakken =)

schriften zijn ook erg geschikt om in te tekenen :pensive:

Die college-blokken met die tabbladen erin heb ik dit jaar ook gehad en dat vond ik niet heel erg fijn…

Ik heb altijd kleine schriftjes. En die stop ik dan gewoon in m’n werkboek.
Simpel. Schriftje vol = nieuw schriftje. Beter dan dat je alles door elkaar hebt in een grote map. In het begin zou ik dat nog wel netjes op orde kunnen houden, maar naderhand echt niet meer.

Ja, dat heb ik ook, alleen doe ik dan gewoon meerdere vakken onder één tabblad :slightly_smiling_face: is best te doen, zolang je maar overzichtelijk werkt, (doe ik dus niet, maar zelfs dan is het te doen :slightly_smiling_face:)

Schriften, en die prop ik dan in het werkboek.

Ik denk dat ik gewoon voor van die A5-schriften ga!

Ik gebruik a4-formaat schriften, schrijft veel lekkerder dan zo’n klein schriftje.

Ik heb ook gewoon schriftjes die ik in mijn werkboek stop.

Sinds wanneer mag je niet meer in werkboeken schrijven? Dan zijn het toch geen werkboeken meer? Ik heb iets gemist

voor zover ik weet mag je gewoon in werkboeken schrijven hoor?

Gratis schoolboeken… Vorig jaar mocht het iig niet, weet niet of het dit jaar wel mag (ga naar een andere school) maar zal het eens navragen!

hhaha mochten wij eerst ookniet. na 2 weken waren ze eral weer zat vgan. dus mag gewoon in schrijven.

Er staat dit;
‘de Gratis Schoolboeken niet beschreven of beklad zijn’

Dus je mag er niet in schrijven…