Schrift...

Halloo (:
Ik heb een vraagjee.
Bij sommige vakken op school gebruiken we niet heel vaak onze schriften, dit jaar had ik echt maar 8 bladzijdes gebruikt bij frans en ook bij andere vakken. Ik heb erover nagedacht om los papier in zo een grote map te stoppen maar dat vind ik ook niet echt handig omdat het zo groot is. Heeft iemand misschien nog een idee? xx.

Je kan ook van die schriftformaat mapjes kopen als het goed is. Weet niet waar.

deel 1 schrift in voor 2 vakken, of zelfs 3, dan verspil je ze niet

Dit en je hoeft minder mee te nemen ;}

ja, ik zou gewoon 1 schrift gebruiken voor meerdere vakken. Hoef je ook minder mee te nemen (:

Nadeel is wel dat als je dat schrift kwijt raakt je gelijk voor 2 of 3 vakken allemaal aantekeningen bent verloren in plaats van 1.

Ik heb ook over dat van 1 schrift nagedacht maar het is een beetje onhandig omdat ik liever zeg maar de eerste paar blz voor 1 vak en die andere paar blz voor een ander vak wil gebruiken maar het is irritant als ik vooor de ene bijv. iets meer ruimte nodig heb. dan moet ik helemaal achterin gaan schrijvenn.’
Maar toch nog bedankt mensen (:
Iemand nog een ander tip?

Dit inderdaad. Is gewoon een schrijfblok, met uitscheurbare blaadjes, met tabbladen daartussen.

ik gebruikte altijd de ene kant van het schrift voor het ene vak, en dan draaide ik m om en dan gebruikte ik dat voor een ander vak

Ik gebruik altijd een collegeblok voor alles. Een beetje chaotisch, maar voor mij werkte het.

idd collegeblok met tabbladen of een snelhechter?

Ik gebruik altijd een notitieblok voor al mijn vakken, alleen een ruitjesschrift voor wiskunde.

ik zou eigenlyk zelf gewoon elk vak 1 schrift doen.
heb je al dat gedoe niet ?
en als je maar 8 blz gebruikt hebt ga je volgend jaar verder met die.
voor dat vak?

Gewoon verder gaan in dat schrift. Of het nieuwe schooljaar een nieuw pakketje schriftjes kopen. Bij de Action kosten ze geen drol.

Gewoon verder gaan in hetzelfde schrift gaat niet echt wnt aan het eind van het schooljaar ziet het er écht niet meer uit. Ja dat van action weet ik wel maar het gaat niet echt om het geld wnt bij de v&d is zo een pakketje maar 3 euro maar het is gwn zonde vn papier drm ;$

vragen of je leraren meer aantekeningen willen geven??
geen idee, up voor jou

gewoon je schriften het volgende jaar weer gebruiken?

of die schriften als kladpapier gebruiken als je thuis bv aan het oefenen bent voor een toets? of je geeft ze aan je moeder dat ze ze kan gebruiken als boodschappenbriefje