Schreef jij ooit een brief aan je vriend?

Ik heb een briefje geschreven aan mijn vriend omdat ik gisteren behoorlijk onredelijk tegen hem ben geweest. We hebben het uitgepraat, maar ik wil via deze brief op een een zijdige manier laten zien dat het gesprek een eye opener is geweest en ik aan mezelf moet werken. Afin…

Hebben jullie wel eens een brief aan je ex en/of geliefde geschreven waarin je iets leuks of juist iets minder leuks hebt geschreven? Hebben jullie hem verstuurd en kon deze persoon dat waarderen?

Een brief is altijd iets persoonlijks, en niet altijd makkelijk om te schrijven. Hij zal het zeker waarderen!

ik ben nu bezig met een brief/mail naar mijn ex…
wordt door hem bedreigd en wil in de brief vertellen dat ik geen contact meer met hem wil. en dat ik er niet van gedient ben dat hij me aanspreekt of smsst of eenig iets…

ma ook wel eens liefdes brieven verstuurd (anoniem dan xD)
of in een klein briefje men schuld vertellen, en weten dat ik fout zat en zo…

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wij stuurden elkaar handgeschreven brieven. En die waren dan altijd zo fijn lief en film-lief-perfect omdat we allebei van schrijven hielden en van die mooie woorden verzonnen en oh jeetje dat was zo lief!

ik had laatste een idee mijn vriend een brief te sturen ik had een plaatje uitgeprint met liefde is… en op de achterkant wat liefs gekregen toen heb ik hem bespoten met zijn lievelingsparfum van mij het eerste wat hij zei toen hij hem binnen kreeg was"hij ruikt" een brief sturen naar je vriend aanrader!!

Nee. Ik zeg het liever face to face.

ik heb er wel goede ervaringen mee. Ik denk dan goed na over wat ik zeg en gooi er geen dingen uit die ik niet zo bedoel. Ook mijn vriend heeft rustig de tijd om het te lezen en erover na te denken. ook vind ik dat je laat zien dat je moeite doet.

Ja, maar daarna werd ik gedumpt :’)

Ja hoor, een hele lange liefdesbrief zelfs. Ik leerde mijn vriend via internet kennen en we stuurden elkaar naast het contact over internet ook brieven. :stuck_out_tongue:

Mijn vriend en ik schrijven regelmatig brieven naar elkaar, vooral in het begin. We vinden het allebei makkelijker om te schrijven over onze gevoelens dan het rechtuit te zeggen. Gelukkig gaat het al veel beter dan in het begin en dus sturen we dan ook steeds minder brieven.
Maar het is natuurlijk altijd leuk om een mooi briefje te schrijven. ^^ Wij maken meestal een wanneer de ander op vakantie gaat of wanneer we zoveel maanden samen zijn.

De eerste brief heb ik geschreven toen we ongeveer 8 maanden samen waren. Onze relatie was toen al heel heftig geweest en ik besloot iets bijzonders te doen voor zijn verjaardag. Dat werd een brief van volgens mij 5 A4tjes, als het niet meer is. Handgeschreven. Ik vind dat altijd iets bijzonders hebben, schrijven, die pen over het papier voelen gaan en je gevoelens in woorden uitdrukken.
Hij was er ontzettend blij mee.

Ik vind dat het een perfecte, romantische manier is om je liefde aan elkaar te uiten.

Ik heb mijn ex wel eens handgeschreven briefjes gestuurd, gewoon, zomaar. Dat kon ie altijd wel waarderen, al hoe wel ie ze daarna wel weggooide…

Heb 'm ook een afscheidsbrief geschreven, om het af te sluiten tussen ons.

Een echte brief niet. Wel heb ik een keer vanaf mijn vakantieadres een ansichtkaart bomvol geschreven (de postzegel paste nog net) terwijl we gewoon elke dag belden omdat het in Nederland was x)
Maar dat was wel leuk.
En een kaart toen hij klaar was met zijn stage. Toen heb ik daarin geschreven dat ik hartstikke trots op hem was.
Het is niet zo zijn ding en de reactie is meestal: “oh, leuk.” dus ik heb ook geen zin om me uit te sloven eigenlijk.

Toen hij voor 3 weken wegging heb ik voor elke week een kaartje meegegeven met daarop een lieve tekst… Laatst met valentijnsdag heb ik ook een brief geschreven die hij heel erg kon waarderen. Ik vind een brief juist heel mooi en kostbaar. Een email verdwijnt snel in je postvak, maar een brief is toch stukken meer kostbaar.