Schots rokje?

sorry dat ik geen foto heb van het rokje zelf maar ik dacht iedereen weet wel ongeveer hoe zon rokje eruit ziet.

http://www.tropicini.nl/i…0080703093802kleding1.jpg

dit is ongeveer het model van het rokje alleen dan in het rood.
hoe kan ik zon rokje leuk combineren?

zo simpel mogelijk

Ik zou zelf doen:
Grijze maillot eronder, zwarte pumps, en een zwart of wit shirtje met leuke oorbellen

Ikzelf vind die rokjes nogal ordinair, maar al zou ik het wel aandoen dan met een zwarte legging, bijpassende schoenen, en een leuk shirtje.

leuk! uhm simpel wit tshirt met lange mouwen zwarte leging met witte pumps (maar misschiuen word het dat een beetje ordinair maar dat moet je maar kijken) ballerinas kan ook en dan rode sieraden(het rokje was tog rood? xD)

Oh jeetje ordi

Maarje, wat dacht je van een zwarte maillot, een wit shirtje, en zwarte of rode ballerinas (geen pumps)

HEE DIE ZOEK IK VOOR CARNAAVAL!

serieus, waar hebje die gekocht?

Ik denk eigenlijk dat een schots rokje helemaaaal totaal niet meer kan. Ik zou het gewoon niét dragen. Mijn mening.

met een zwart topje, en ballerina’s.

In Gossip Girl dragen ze toch ook altijd Schotse rokjes? Zoek plaatjes van hoe zij het combineren.

ah ik heb er ook een^^
wat heel cute is als je hem combineert als een soort japans schooluniform (moet je wel durven hoor…) met een witte/zwarte blouse sokken tot aan je knieën en schattige ballerina’s of pumps, in de winter kan je er dan ook nog een legging of maillot of panty onder doen (met de sokker er overheen dan he xD)
iets minder gewaagd is bijv. met een simpel zwart shirtje erop een panty eronder en laarzen aan (alles behalve bruine…) en dan een ketting of een sjaaltje om ofzo… :wink:
hoop dat je er wat aan hebt (en dat het niet te gewaagd is ofzo xDD)
xoxo Heike