schoonvader

hoi meiden, ik ben 18 jaar en heb nu ongeveer 1.5 jaar met mijn vriend en dit gaat heel goed.
Ook de sex is heel goed en lekker. Nu komt het. Ik woon nu bij mijn vriend in huis want thuis liep het niet zo lekker tussen mijn moeder en haar vriend. Mijn schoonvader daarintegen is een hele lieven en geduldige man van 38 jaar en best leuk om te zien. Ik heb met hem sex gehad. We hebben niet geneukt maar verder wel alles gedaan zoals pijpen, beffen, vingeren en samen masturberen.Hij komt dan ook wel op mij klaar, borsten en gezicht.Mijn vriend weet echt van niks en ik vind het wel leuk om dit zo te doen. Wat vinden jullie hiervan?
Miaaaauw.

Ik vind dat jij beter even normaal moet doen…

Hahaha, miaaaaaauwwwwwwwwwwww.

Leuk hoor. Ik zou een triootje doen!

Ik ga echt stuk om die ‘Miaaaauw.’ aan het eind :’)

Maar, goed verhaal zeg! Lekker geloofwaardig ook.
Woef.

That escalated quickly :’) En het is seks, niet sex.

Whut!!! :"")

vraag aan je vriendje om een triootje te doen. Denk dat ie het wel goed ziet zitten.
Is ook erg gezellig op familiefeestjes wanneer iedereen aanwezig is.

opletten dat je geen nestje krijgt he!

Een trio lijkt mij ook een goed idee. Hier wordt de familieband alleen maar beter van. Alleen is het wel zielig als zijn moeder wordt buitengesloten. Als je die familieband echt goed wil en geen ruzie wilt met je schoonmoeder, zou ik haar er ook nog bijvragen voor een kwartet.

This is why aliens don’t visit us.

HAHAHAHAH

AHAHAHAHAH :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Vergeet zijn zusjes niet, hè? Beetje zielig als zij ook nog buitengesloten blijven. En niet te vergeten haar hele familie en alle buren moeten ook meedoen.

^een hele poezen orgie :’)

Zou dit verhaal echt zijn😂?

You read my mind

dit is 18 jaar en mag al stemmen???