schoonpapa is jarig...:S

nou kheb echt een probleem…

heb de ouders van mn vriend een tijd niet gezien…omdat het uit is geweest…het is nu weer aan…maar zijn ouders zien mij liever niet meer zo graag. Maar nu is zijn vader woensdag jarig…en ik ben wel uitgenodigd. Ik weet alleen echt niet wat ik moet halen voor zo iemand en ik weet wel dat ik maar beter met iets goeds aan kan komen…
iemand ideeën? ze zijn namelijk meer als welkom. ik ben inspiratieloos…:S

Parfum ofzo ?
Of een mok met snoep erin wat hij lekker vind?

bongo-bon ?

Tja, ik zou voor die van mij wss een zak drop kopen, want dat vind ie lekker, met iets beters zou ik niet kunnen komen xD

Ik koop dan altijd iets samen met m’n vriendje. Die weet zelf beter wat z’n vader leuk vindt.

Ik koop altijd een kruitvat-bon, omdat ik weet dat hij daar ook echt wat aan heeft.

Ik zou inderdaad iets samen met je vriendje kopen.

Koop gewoon zo’n geschenkverpakking van bijvoorbeeld dove for men of weet ik veel wat watvoor merk. Dat lijkt dan ook direct wat meer.

dat ja.

de ouders van mijn ex vierden samen hun verjaardag ik kocht meestal gewoon een bos bloemen

samen iets met je vriendje kopen idd ;p.

Anders geef je gewoon een bon van een winkel wat hij leuk vind met een bos bloemen erbij. 't maakt toch niet echt uit wat je geeft, je geeft teminste iets.

ik denk een bosbloemen. geen parfum/deo!

Eten is meestal wel goed :slightly_smiling_face:

Cadeaubon is altijd goed.

bosje bloemen is het makkelijkst en zit bijna altijd goed.
maar vraag je vriendje!

kzou gewoon voor een VVV bon gaan… kan ie mooi boek halen o.i.d.

vvv bon kan je idd in veel winkels inleveren…
bon van de slijterij? houdt ie van bier ofzo?