Hee.
Ik schrijf dit omdat ik echt niet meer weet wat ik moet doen en ik het ook gewoon kwijt moet dus hopelijk kan iemand me helpen.
Ik heb sinds 30 juli vorig jaar een relatie en tot augustus dit jaar ging het redelijk goed met mijn schoonouders. Ja het waren niet bepaald mijn mensen maar hee, daar moet je mee leren leven. Ze discussieerde vaak over vanalles tijdens het tv kijken of wat dan ook en waren het nooit met me eens. Ik vond dat ze niet goed met hun zoon omgingen maar heb niets gezegd daarover omdat dat hun issues zijn en niet de mijne. Mijn vriend is 21, ik 17 en hij heeft geen super relatie met zn ouders. Het was hier kermis en we zijn er een aantal keer samen overheen geweest, super gezellig en zo, ze hebben me knuffels gegeven en dergelijk dus er was eigenlijk geen probleem…
Ik bleef daar toen die dinsdag erna slapen en toen kwam ik weer in discussie met die vader over volgens mij een meisje dat ik niet knap vond… en of de hele wereld dan knap moest zijn of zoiets… ik heb mijn mond verder gehouden omdat ik weet dat ik anders misschien echt boos kan worden als ie door ging. Daarna zei ik nog iets tegen mijn vriend en hij vroeg wat. Toen zei ik: “nee nee had het tegen K” Enkele minuten daarna zette hij geërgerd zn flesje bier neer, ging naar de wc en zei bot “ben slapen”. Mijn vriend had nog aan zn moeder gevragen wat e aan de hand was maar zij wist het ook niet…
De volgende ochtend werd ik wakker gemaakt door mijn vriend die zei dat zijn moeder met ons wou praten. Nou dat gesprek was vreselijk. Ze zei dat ik mijn vriend bij ze weg hield, ik veranderde hem en sinds ik er was waren er allerlei problemen n de familie. Ik deed poeslief tegen haar en superbot tegen zn vader. Ik ben toen boos weggegaan… 1 a 2 maanden later ben ik nog een keer gaan praten. mijn vriend zei dat ze spijt hadden… dit keer was de vader er wel bij. “sorry dat ik het zo heb gezegd, maar ik meen het wel” en ze herhaalde alles weer leuk. Zijn vader zei dat ik me moest aanpassen aan hun en dat we er dan wel iets aankonden doen. toen zei ik dat het niet aan mij lag en dat hun ook maar moesten veranderen… nou dat viel ook al verkeerd en hij liep boos weg. Dat zorgde ervoor dat ik mijn fiets heb gepakt en naar huis ben gegaan.
We zijn nu 4 maanden later en ik heb niets meer van ze gehoord. tussen mij en mn vriend gaat alles nog goed maar ik trek dit niet meer, hij trouwens ook niet lang meer. dat weet ik zeker! Hij zegt wel dat ze spijt hebben en dergelijk maar hun zeggen dat nooit tegen mij. en dan ga ik praten zeggen ze het tegenovergestelde.
ik ga niet weer naar ze toe om nogmaals “sorry” te zeggen want ht is niet mijn schuld. En ik haat ze nu ook zo erg. En mijn vriend zegt wel dat ie alles voor me over heeft en van me houdt en dat dat telt. Maar ik weet niet hoelang IK dit nog trek hoor…
sorry voor dit lange verhaal…