Schoonouders

Jaja het is zo ver! Ik ga morgen naar andere kant van nederland naar me vriend! En dan ontmoet ik me 'schoonouders ’ maar ik denk dat ik vet zenuwachtig word als ik in de trein zit. Straks ben ik vet verlegen ofso of tonen ze niet echt interesse… Ben hier best wel stressig over, heeft iemand tips??!

Probeer zoveel mogelijk te lachen en vrolijk te kijken, dan zit je altijd goed :stuck_out_tongue:

Heb juist dezelfde probleem, voor mij is het maandag zover … Heb echt geen idee over wat ik met hen moet praten ;s

Probeer er niet teveel over na te denken :slightly_smiling_face:
Gewoon beleefd blijven, en als je iets weet om over te praten, praten. Maar als jij nou eenmaal iemand bent die in het begin altijd een beetje verlegen is, so be it. Ze komen er later wel achter hoe je echt bent!
Verwacht er ook niet te veel van, je hebt natuurlijk geweldige schoonouders op aarde rondlopen maar de meeste hebben toch wel hun negatieve kanten… Bij mijn 1e ontmoeting deden ze ook nogal negatief en hadden weinig interesse, dat had ik niet verwacht. Maar als ze wel heel leuk zijn is dat alleen maar mooi meegenomen! Succes :slightly_smiling_face: