Schoonouders

Morgen ga ik naar mn vriend, dan ben ik ongeveer een uurtje alleen thuis met zijn ouders (moet even op mn vriend wachten nl)
en ja, dat is niet zon ramp maar mijn vriend en zijn moeder hebben net best wel dikke ruzie gehad, over mij, dat ik te weinig zei enzo.
Het gaat daar 9 van de 10 x over voetbal, en daar kan ik niet over meepraten.
Hun zijn gewend dat iedereen veel praat, de oren van de kop af lullen zegmaar.
dusja, ik voel me heel ongemakkelijk eigenlijk als ik daar alleen zit.
Weet ook niet wat ik moet zeggen etc. aangezien het TE vaak over voetbal gaat
Waar praten jullie wel eens over met je schoonouders?
haha

Nou dan is het nu eindelijk eens tijd om ze eens wat beter te leren kennen.
Vraag hoe hun dag was, vertel over die van jou of over je week en vraag wat hun plannen zijn voor het weekend. Dan komen er altijd wel leuke dingen op waar je verder over door kunt vragen of praten. No problemo.

dit is je kans!! je bent eventjes alleen met zijn ouders…
beterr!!
praat over dingen die jij leuk vind…
praat, lach, maak lol met ze, en geef zijn moeder bloemen.
Dat geeft een hele goede indruk.
En als ze over voetbal beginnen, dat moet je gewoon vragen erover stellen.
Bijvoorbeeld waarom is een voetbal rond, wie is de trainer van dat team blablabla.
maarja suc6!!!
x

Hoe kun je nou ruzie krijgen over iemand die te weinig zegt? :expressionless:

waarom is een voetbal rond haha :’]]
maar dankje :grin:

Bij mijn vriend thuis gaat het ook altijd over voetbal. Maar ik ben er ondertussen wel aan gewend. Maar t scheelt wel dat ik van me zelf wel een kletser ben, maar bedenk gewoon van te voren wat onderwerpen ofzo. Misschien iets over dat van basten is opgestapt ofzo :stuck_out_tongue: lees de krant, kijk het nieuws, doe ik nu ook vaak… Ik begin ongeveer een voetbalvrouw te worden;)
In iedergeval veel succes!

-oooooooooh, heb je dat ook gehoord van die auto die een aanslag wou doen op de koningin?
-echt lekker weer vandaag, he? weet je wat de verwachtingen voor morgen zijn?
-wat een leuk rokje heb je aan. dat zou mam ook zo goed staan, maar zij heeft nooit rokjes aan, want ze houdt er niet van. Maar ik vind het echt een mooi rokje.
-hebben jullie nog ice tea :stuck_out_tongue: ?

als je al met zo’n vraag begint, kan je toch gewoon belangstelling tonen en verder erop ingaan enzo?
ik weet niet of je moeite hebt om met mensen te praten, of alleen daar?
maar op zich is het toch niet zo heel moeilijk?

heb normaal geen moeite om met mensen te praten, alleen daar want daar voel ik me niet helemaal op mn gemak
@ e-kid: Tis dat zijn moeder er zon probleem van maakt…

Als je je daar ongemakkelijk bij voelt, is het dan niet beter om gewoon een uurtje later te gaan. & Ik snap ook niet helemaal waarom ze ruzie heb gehad. Haha, ik praat ook niet echt veel, van mezelf al niet, maar mn schoonouders vinden dat juis leuk omdat me vriend redelijk veel praat hahahaha…
Succes iig

Als de tv aanstaat gewoon daarover beginnen, over iets wat er op tv is. of over hun werk enz.

ik zei in het begin ook nooit zoveel, maar tegenwoordig lul ik de oren van de kop af xD

Hmm lastige situatie…
ik heb nou niet bepaald tips ofzo, alleen wat hierboven al wordt genoemd.
in het begin gaan ze me altijd helemaal ondervragen en naderhand vragen ze weer dingen over wat ze toen gevraagd hebben…etc. je snapt wel toch?

mn schoonvader praat vaak over zn werk en daar ga ik dan op in dus misschien kan je proberen daarnaar te vragen en met mn schoonmoeder praat ik eigen over van alles en nog wat… vooral beauty stuff aangezien zij zelf alleen zonen heeft :stuck_out_tongue: