Schoonouders ontmoeten

Heey

De jongen die ik al een tijdje leuk vind is van de week jarig. Hij vroeg of ik op zn verjaardag kom, alleen heel zijn familie is er. Hij kent mijn ouders al wel, maar ik die van hem nog niet. Ik leer dus in een klap zijn hele familie kennen. Heeft iemand kleding tips? Of andere tips?

xx

Wees jezelf en draag ook wat je leuk vind, niet teveel over nadenken!

Trek iets aan waar jij je lekker in voelt, dat helpt altijd al voor je zelfvertrouwen. Verder wat de rest ook al zegt; wees gewoon lekker jezelf en toon interesse in de anderen. Je zult zien dat het uiteindelijk allemaal hartstikke meevalt

Alles hier boven! Ik was zo gestrest toen ik mijn schoon ouders ging ontmoeten, nergens voor nodig geweest!

Oh super handig juist. Gewoon aan doen waar je je fijn in voelt en zorg dat je voor aanvang van familie al mee eet en er bent. Veel plezier!

Ga een half uurtje eerder dan de rest! Dan kun je eerst zijn ouders even ontmoeten, een één op één gesprek is namelijk best moeilijk met zoveel mensen erbij. Ik heb ook op deze manier mijn schoonouders ontmoet, en dat was juist superfijn! Zo hoef je ook niet een hele avond kennis te maken :slightly_smiling_face: