'Schoonmoeder uit de hel' tegengesproken door echte schoonmoeder

Een bruid veroordeeld als “ongemanierde” en “vulgair” door haar verloofde stiefmoeder genoten een welkom stemming steun – van haar echte toekomstige schoonmoeder.
Heidi Withers was berispte als graceless en onvrouwelijke in een venijnige e-mail van Carolyn Bourne, de stiefmoeder van haar toekomstige echtgenoot Freddie Bourne, een zakenman.
Het bericht werd een Geïnterneerde sensatie na wordt snel verspreid online, verdienen mevrouw Bourne de bijnamen “Miss Fancy Pants” en de “schoonmoeder uit de hel”.
Maar mijnheer Bourne’s echte moeder, Penelope Godfrey, reed tot Miss Withers defensie, haar in gloedvolle termen als een “charmante girl” met onberispelijke manieren beschrijven.
Haar ontslagen nadrukkelijk mevrouw Bourne voorstelling van haar toekomstige schoondochter als het openen van een “kan van wormen”.
Spreken buiten haar huis in Putney, Londen, zei ze: "het hele ding heeft geopend een blik wormen die echt moet niet zijn geopend.
"Ik hou van zowel mijn zoon en Heidi is een charmante meisje dat ik nooit onbeleefd-niet een keer gevonden heb. "
"Ze is ook Freddie’s keuze en zal altijd welkom zijn in mijn huis. "
Na een stekende weerlegging van mevrouw Nike Air Max Skyline ne van Miss Withers vader, mevrouw Godfrey lachte dat het huwelijk zou “onhandig”, te merken: "We zullen zien. "
Maar gevraagd voor haar gedachten op nieuwe vrouw van haar ex-man, ze gestopt lachen, toe te voegen: "absoluut geen commentaar. "
Het echtpaar voldaan om te trouwen in de 12e eeuw, Berkeley kasteel in Gloucestershire in oktober, gelegd op een show van de eenheid, hand in hand lopen buiten hun appartement in Fulham, west-Londen. Glimlachen als ze liep op de Nike air max 1, vergezeld van hun schoothondje shih tzu, Whisky, droeg Miss Withers een prominente verlovingsring op haar linkerhand.
Vrienden en familie ook een rally rond Miss Withers, 29, een PA van een West End recruitment firma.
Susan Kent, de moeder van een van Miss Withers vrienden, schreef de brieven pagina van The Daily Telegraph, beschrijft haar als een “prachtige” huis gast.
Een bron dicht bij de familie zei: "de bruiloft is nog steeds zeker op. Ze zijn een beetje geschokt en beschaamd door de hele aflevering, maar hun Nike air max classic bw voor elkaar is sterker dan een e-mail.
"Hopelijk het is iets dat de hele familie lachen kan over in de komende jaren. ".

? Ik snap het niet helemaal

Ik snap het niet.

waar gaaaaat dit over :flushed: en wat doen die nike schoenen nou in het verhaal…

Wat doet die reclame tussendoor? Wat heeft dit met fashion te maken?

Dafuq?

spam

spam spam

Wat is die reclame subtiel geplaatst zegt, bravo!

Reclame is hier niet toegestaan, slotje.