Lieve meiden, bedankt voor al jullie hulpvolle reacties!!
Zelf word ik er echt helemaal gestoord van, haar doordringende gedrag. Mijn vriend heeft al vaker ruzie gehad met haar, omdat zij niet altijd even leuk achter mijn rug om over mij praatte. Ook heeft mijn vriend wel eens gepraat met zijn moeder over het ‘‘ik-kan-mijn-kind-niet-loslaten-gedoe’’, dan zegt ze: ‘‘Als jij niet als een kleuter behandeld wilt worden, moet je me dat maar laten zien!!’’ Hoe kan hij dat laten zien?! Mijn vriend mag niet eens zijn EIGEN pinpas bij hem houden?!.. sorry, maar dat soort dingen werken mij zo op de zenuwen. Als hij bijvoorbeeld het licht vergeet uit te zetten op zijn kamer, ziet zij dat al meteen als kleutergedrag, en zo blijft ze zich overal mee bemoeien. Ook trouwens met onze relatie, omdat het even een tijdje minder tussen ons ging… mevrouw liep te stoken. En volgens mij is ze ook enorm jaloers op mij, want elke keer als ze de kans krijgt, knuffelt ze hem helemaal dood voor mijn neus.
Maar even ter duidelijkheid, mijn vriend wordt ook helemaal crazy van haar obsessief gedrag. Meerdere malen gepraat, maar het heeft niks opgeleverd. Zelf zou ik wel een gesprek met haar willen beginnen, maar het is nogal een sneaky bastard omdat ze alles achter mijn rug om doet! Dus kan ik haar nooit met haar geschifte gedrag confronteren.
Liefs xx