schoonhouden vagina

heeee,
hoe doen jullie dat? ik hoorde dat het heel slecht is om met zeepjes en alles te doen??
xxxx

duh, dan verstoor je de balans hè. water water en nog eens water, OF zeepvrije producten als sebamed-neutral, maar dan zou ik gewoon lactacyd kopen als ik jou was;)

Ik gebruik lactacyd.
Of alleen water.
Gewoon onder de douche met de douchekop haha! :stuck_out_tongue:

gewoon met water :stuck_out_tongue:

xD

alleen water gebruiken want als je de slechte bacteries maar ook de GOEDE wegspoelt heb je meer kans op jeweetwelwat…baarmoederkanker enzow…
en als je toch zo graag iets wil gebruiken dan liever iets hat ph-neutraal is. En schaam je niet om de dokter te vragen met wat je het beste je vagina kan schoonmaken want misschien kan ze je iets aanraden wat ze daar verkopen ofzow. En als het stinkt daar beneden ga dan iig geen zeep gebruiken maar gewoon water.
PS: correct me if i’m wrong: Volgens mij mag de buitenkant van je vagina gewoon met zeep gewassen worden… alleen de binnenkant niet tog?

Ik gebruik ook Lactacyd.

als ik me was gebruik ik alleen water, en als ik douche gebruik ik lactacyd :slightly_smiling_face:

Gewoon met water.
Als ik ongesteld ben gebruik ik vaker lactacyd omdat ik dan een schoner gevoel heb.

Water. Water. Water.

wat die hierboven zegt.

je mag ook wel ongeparfurmeerde zeep gebruiken, maar dan moet je het allemaal goed afspoelen (dus er mogen geen zeepresten meer achterblijven) heb ik net geleerd :d