schoonfamilie!

-

Blijkbaar vindt zijn moeder je een leuke meid!
En dat is natuurlijk een goed teken (:.
Ik snap heel goed dat je zenuwachtig bent, omdat je gelijk met de hele familie bent.
Maar blijf gewoon jezelf en schrijf iets persoonlijks op het kaartje. Voor zover je dat natuurlijk kan doen, aangezien je haar pas 2 keer hebt gezien.
Het wordt vast een leuke avond (:.

Ik had dit dus ook… Hahaa ik was ook best zenuwachtig, maar uiteindelijk was het een super leuke avond. Veel plezier alvast (:

Een boeket bloemen is een goed idee maar als je het moeilijk vindt om iets op een kaartje te schrijven zou ik dat persoonlijk niet doen. Zeker aangezien je haar nog niet zo heel goed kent en je niet zo weet wat ze zal appreciëren of niet. Het gebaar van de bloemen lijkt me al voldoende te zijn.

Wat je gedrag en kleding betreft hoef je je niet druk te maken, zorg gewoon dat je er verzorgd uitziet (dat zal wel al het geval zijn) en wees gewoon jezelf. Dat zullen deze mensen het meest appreciëren, dat maakt vaak ook de beste indruk!

Maak er een leuke avond van en bedenk je dat het enorm leuk is dat ze je heeft uitgenodigd en dat ze je als een deel van de familie ziet!

Veel plezier!

Nou het klikt in ieder geval al goed!

Je zou er ook gewoon op kunnen schrijven:

Gefeliciteerd!

PS: Dankjewel voor de uitnodiging.

nou ik ben nu met een jonge bezig. ZOOO LEUK ! maar zijn oom is artiest en daar ben ik fan van maar durf niet te beginnen want ik ben bang dat er zometeen gepraat word in de familie dat ik het alleen voor zijn oom zou doen, en meiden ik zeg jullie dat dat echt helemaal niet dat verhaal is ik ben echt zo gek op die jongen… Dus mijn schoonfamilie durf ik nie echt recht in de ogen aan te kijken, ben ook bang dat er negatief gesproken word.